Czechtourism chce přilákat více turistů z arabského světa a Číny
Nové logo představila vládní agentura na podporu cestování Czechtourism. Podle jejího generálního ředitele Rostislava Vondručky tím národní turistická centrála nemění jen grafické prvky, ale také styl práce a zastoupení v zahraničí, které chce agentura rozšířit.
„Chtěli bychom být přítomni v arabském světě na permanentní bázi, chtěli bychom otevřít kancelář v Šanghaji. Naopak některé destinace chceme přehodnotit tak, že se o ně budeme třeba starat z jiných teritorií a tak dále.“
„Čili není to jenom o grafických změnách, je to i o změně fungování a o celkové efektivitě práce agentury,“ uvedl generální ředitel Czechtourismu.
Nové logo, které má agentuře pomoct při lákání zahraničních návštěvníků, vychází ze slovní hříčky, když koncovku anglického názvu České republiky mění na ‘like‘, česky líbit se.
Vítězné logo podle generálního ředitele národní turistické centrály zpracovalo grafické studio Marvil za 2,5 milionu korun.
„Ta značka má obrovské možnosti v práci se slovem like, které je takovým leitmotivem nového vizuálního stylu, a z celého vizuálního stylu je patrná inspirace facebookovým prostředím. A to jsou segmenty, na které bychom se chtěli zaměřit, protože to jsou lidé, kteří cestují, a my chceme, aby byli inspirováni k návštěvě České republiky,“ objasnil Vondruška.