Michal Rajnoch
Životní motto:
Nic není takové, jaké se na první pohled zdá.
Co dělám v rozhlase:
Mám na starosti marketingové směřování ČRo Dvojky, budování povědomí o stanici a její propagaci směrem k stávajícím i potenciálním posluchačům.
Před rozhlasem:
Zpětně jsem vypočítal, že se v mé profesní kariéře se střídá svět reklamy se světem médií v poměru 2:1. V reklamě jsem postupně prošel od klasických českých ATL/BTL agentur jako Comtech Group, přes mezinárodní Publicis Modem až po digitální agenturu Nydrle a postupně se začal věnovat právě online reklamě a marketingu. Působení v reklamě jsem průběžně střídal s prací v médiích. Od regionální TV, přes pozice promotion managera v Radiu Zlín a Rádiu City až po digital account managera v digitální divizi Lagardere Active ČR. Zde jsem měl na starosti přípravu a prodej speciální operací na webech, sociálních sítích a v aplikacích především Frekvence 1, Evropy 2, YouRadia nebo dětského rádia Pigy.
Co mě baví:
S postupujícím věkem jsem dospěl k názoru, že by se měl člověk v profesním i soukromém životě věnovat něčemu, co má hlubší smysl a hodnotu. A právě proto jsem se rozhodl pracovat v Českém rozhlase.