„Procesně se výroba těchto dveří neliší od výroby běžných dveří. V tomto roce jsme to uvedli do běžné prodejní sítě a objednávky se k nám začínají dostávat,“ říká ředitel jihlavské firmy.
Komentovaná prohlídka trvala přibližně hodinu a půl a poskytla nejen technické informace, ale také pohled do historie elektrárny a jejího významu pro region.
Demolice nádraží začala 7. ledna. Celá budova by měla být kompletně zbořena do čtvrtečního večera. Nový objekt má cestujícím sloužit od konce roku 2025.
„Tržba ve čtvrtek se vyrovná i víkendové tržbě, protože na pub kvíz chodí několik týmů pravidelně. Určitě to pro nás přináší nové zákazníky a trošku hospoda ožije,“ hodnotí provozovatel pivního baru.
O studium pohřebnictví není velký zájem. Pozoruje to vedení akademie ve Světlé nad Sázavou, které takový obor nabízí jako jediná škola v zemi. K maturitě se tam letos dostanou jen čtyři lidé.
„My si nedokážeme uvědomit, jak třeba týden, kdy ti lidi tady leží, tak ztrácí tady ty schopnosti. Úchop, jemnou i hrubou motoriku, ztrácí přehled o svém těle,“ upozorňuje fyzioterapeutka.