Kalkul Ramosovi nevyšel. Kvůli úmyslné žluté kartě přijde i o první čtvrtfinále Ligy mistrů
Kapitán Realu Madrid Sergio Ramos zmešká kromě odvety osmifinále i první zápas čtvrtfinále Ligy mistrů. Obránce „Bílého baletu“ dostal trest na dva zápasy za to, že si druhou žlutou kartu nechal proti Ajaxu dát úmyslně.
Disciplinární komise UEFA Sergia Ramose potrestala zákazem startu na dva zápasy za to, že si na konci prvního zápasu na půdě Ajaxu nechal dát úmyslně druhou žlutou kartu.
Brankář Chelsea, který odmítl střídat, dostal pokutu. Jeho týdenní plat půjde na charitu
Číst článek
Ta byla v součtu v soutěži druhá a kapitán Realu počítal s tím, že si standardní jednozápasový trest odpyká v domácí odvetě a bude moct zase nastoupit v důležitějším prvním zápase čtvrtfinále.
Opora Realu úmyslně faulovala útočníka Ajaxu Kaspera Dolberga na konci 90. minuty prvního osmifinále za stavu 2:1 pro svůj tým. Po zápase připustil, že fauloval úmyslně. Později své vyjádření mírnil.
Dvaatřicetiletý obránce se navíc podobně nezachoval poprvé. Už před šesti lety si nechal, zřejmě na radu tehdejšího trenéra madridského týmu Josého Mourinha, dát žlutou kartu ve čtvrtfinále s Galatasaray Istanbul. Tehdy ještě neplatilo pravidlo, že se žluté karty po čtvrtfinále mažou.