Volání na zákaznické linky obchodů není zdarma. Účet zvýší až o stovky korun

Předvánoční volání na zákaznické linky internetových obchodů může vyjít až na stovky korun. Do firem před svátky volá velké množství zákazníků a telefonní linky jsou přetížené. Internetové společnosti používají univerzální čísla, hovor proto stojí stejně jako volání na standardní pevnou linku.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

nternetové obchody před Vánoci nestíhají, lidé marně utrácí peníze při čekání na zákaznických linkách (ilustrační foto)

nternetové obchody před Vánoci nestíhají, lidé marně utrácí peníze při čekání na zákaznických linkách (ilustrační foto) | Foto: Fotobanka Pixabay

Internetové obchody a tuzemští dopravci v prosinci nestihají vyřizovat zakázky. Na spojení s pracovníky zákaznických center lidé čekají běžně i půl hodiny.

Miloš Borovička z dTestu upozorňuje, že se to může prodražit. Univerzální linky jsou totiž zpoplatněné.

„Nejsou zadarmo, platíme je. Dokonce se nám nepočítají do takzvaného rámce volných minut. Jsou to univerzální přístupová čísla, linky se sdílenými náklady. Používají je zejména velcí podnikatelé,“ vysvětluje Borovička.

Jediná linka, kam je možné volat zadarmo, začíná 800. Jakákoliv další čísla, byť začínající osmičkou, už jsou ale zpoplatněna.

Mobilní operátoři si za minutu hovoru na pevnou linku účtují zpravidla poplatek od tří do šesti korun. Půl hodiny čekání na lince pak může stát i 100 korun.

Kristina Lamperová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme