Indie mění vzhled krabiček dotovaných kondomů, budou na nich zamilované páry
Indické ministerstvo zdravotnictví chystá atraktivnější podobu balení státem dotovaných kondomů značky Nirodh. Současné žlutočervené krabičky s varovným textem totiž Indy od použití spíše odrazují.
Barvy nových balení mají být více přitažlivé a mají na nich být atraktivní obrázky zamilovaných párů. Nemají to být ale výjevy erotické.
Vláda každý rok v rámci osvětové kampaně rozdá 650 milionů prezervativů.
Kondomy Nirodh už léta čelí konkurenci globálních značek jako Durex nebo KamaSutra. Jejich popularitě nepomáhá ani nízká cena. Zatímco prezervativy zahraničních značek stojí v přepočtu 5 korun za kus, výrobky se značkou Nirodh jen 80 haléřů.
Ve více než miliardové Indii jsou kondomy perspektivním artiklem. Před pěti lety přesáhl obrat v tomto odvětví 150 milionů dolarů. Letos to bude podle agentury Ken Research ještě o 18 procent víc.