„Cestující autem čeká jeden z nejhorších dopravních víkendů sezony. Během loňského léta byl poslední červencový víkend zdaleka ten nejpřetíženější, pokud jde o zácpy,“ uvedl ADAC.
Letecký personál 37leté sestry-dvojčata několikrát vyzval, aby si ochranu úst a nosu nasadily, na což ženy reagovaly vulgárním gestem v podobě vztyčeného prostředníčku.
Mýtné pro osobní auta na německých dálnicích může být pro německý rozpočet výrazně ztrátové, ukazuje studie zpracovaná pro největší evropský autoklub ADAC. Německo by podle analýzy, o níž informuje deník Die Welt, muselo na systém mýtného doplácet stovky milionů eur ročně.
V Německu mají podobný problém jako v České republice. Až třetina ojetých aut má přetočený tachometr. Vyplývá to z odhadu, který zveřejnil Automobilový klub Německa (AvD).
Pořídit si elektromobil a jezdit s ním vyjde majitele zpravidla dráž, než je tomu u aut s dieselovým či benzinovým motorem. Takový je alespoň výsledek testu německého autoklubu ADAC. Klub se zaměřil na modely elektromobilů, které se vyrábějí i se spalovacími motory, a spočítal průměrné náklady na jejich provoz. Z dvanácti modelů elektromobilů byly výhodnější oproti klasickým autům pouze dva.
Prezident německého ADAC Peter Mayer odstoupil z funkce. Manažeři automotoklubu se podle něj dopouštěli chyb a manipulací. Údajně například měnili počty hlasů v anketě o nejoblíbenější německé auto roku.
Německé automobilky teď zvažují, že vrátí všechna ocenění, která od automotoklubu ADAC dostala. Společnost údajně manipulovala s hlasováním členů, její vedení používalo záchranné helikoptéry k soukromým letům a za peníze členů postavilo luxusní vilu.
Německý automotoklub ADAC čelí dalším obviněním. Na povrch totiž vyplouvají nové záležitosti potvrzující, jak německé zájmové sdružení čítající 19 milionů členů, zneužívalo svého výsadního postavení. Skandál ADAC týkající se zfalšovaných výsledků ankety ‘Žlutý anděl‘ tak byl zřejmě jen začátkem.