„Příští rok budeme pracovat na přípravě více diváckých míst a chceme navést všechny fanoušky tam, kde budou rallye sledovat bezpečně,“ říká člen organizačního výboru Středoevropské rallye Tomáš Kunc.
Se stavbou třetích pruhů budou dělníci začínat postupně. První práce by měli zahájit do dvou let. Například rozšiřování D5 ale začne nejdřív v roce 2027. Na vině je komplikovaný povolovací proces.
Nejnebezpečnější silnicí byla v předchozích letech silnice I/11 mezi Žamberkem a Jablonném nad Orlicí a dále k Červené vodě. Vyplývá to z rizikové mapy EuroRAP pro roky 2013 až 2015. Cenu za přínos ke zvýšení bezpečnosti infrastruktury získala silnice první třídy I/20 mezi Pískem a Vodňany. Na dnešní tiskové konferenci to uvedli představitelé Ústředního automotoklubu (ÚAMK).
Na silnicích hrozí od pátečního odpoledne do konce soboty dopravní kolaps. Řidičům, kteří vyrazí na prázdniny, cestu zkomplikují opravy silnic i kolony.
Prezident německého ADAC Peter Mayer odstoupil z funkce. Manažeři automotoklubu se podle něj dopouštěli chyb a manipulací. Údajně například měnili počty hlasů v anketě o nejoblíbenější německé auto roku.
Největší automotoklub v Evropě, německý ADAC, ztrácí důvěru. Podváděl totiž při vyhlašování nejoblíbenějšího německého auta roku. Pro vítězný Volkswagen Golf nehlasovalo 34 tisíc čtenářů časopisu Motorwelt, ale jen tři tisíce.
Podle údajů Ústředního automotoklubu je silnice u Dubé na Českolipsku směrem na Prahu jednou z nejrizikovějších v Libereckém kraji. Za loňský rok tam eviduje dopravní policie celkem 15 nehod s pěti lehkými zraněními. Zlepšit situaci mají nová svodidla a dopravní značky.