Automobilky Kia a Hyundai jsou vyšetřovány německými úřady kvůli podezření z manipulace s emisemi. Důvodem je nejspíš software od firem Bosch a Delphi, který sám vypínal redukční režim.
Audi je součástí koncernu Volkswagen. Ten již dříve přiznal, že zhruba do 11 milionů naftových aut po celém světě nainstaloval software umožňující manipulovat s testy emisí oxidů dusíku.
Automobilka už oznámila, že se odvolá ke Spolkovému soudu. V tomto konkrétním sporu šlo o auta značek VW a Audi, která byla vyrobena v letech 2009, 2011 a 2013.
Italsko-americká automobilka Fiat Chrysler zaplatí více než 650 milionů dolarů (14,5 miliardy Kč) v rámci urovnání emisního skandálu, který se dostal na veřejnost předloni.
Safe Diesel vymáhá za každého vlastníka vozu, který se připojí k žalobě, náhradu 220 tisíc korun. Celková žalovaná částka dosáhla téměř 550 milionů korun.