„E-shop by neměl mít problém s přijetím zboží bez cedulky, zákon nám ani neukládá to vrátit v původním obalu. V obchodě záleží na domluvě,“ tvrdí vedoucí právního oddělení organizace dTest Šmelhaus.
Přibývá zubařů, kteří pracují bez smlouvy s pojišťovnou, všímá si Deník N. Lidové noviny zase upozorňují na změny pro vracení zboží. Více ve výběru z médií, který sestavil Radiožurnál.
Na kvalitu talířů, misek a hrnků ze sérií HEROISK a TALRIKA si začali stěžovat sami zákazníci – v několika případech se mělo příliš lehce rozbít. Obchodní dům zákazníkům při reklamaci vrátí peníze.
Navrhované změny by zachovaly dvouletou záruku, po prvním roce ale bude na zákazníkovi, aby prokázal, že vadu mělo zboží už ve chvíli nákupu. Návrh nyní putuje do sněmovny, platit bude od roku 2022.