Tomáš Holub se o akci dozvěděl od své matky. Billboard doplnil hlasitý zvuk tlampače. Událost museli řešit úředníci i vedení města. Podle Holuba akce souvisí s jeho bojem proti reklamnímu smogu.
„Když jsme ale viděli, co tahle nabídka pomoci způsobila, moc nás to mrzelo. Vužijeme pouze organickou propagaci, peníze na nákup reklamního prostoru nebudou využity,“ napsal Jakub Gulab
Praha od října přestane povolovat reklamu a billboardy větší než šest metrů čtverečních. Dosud je maximální limit 12 metrů. Vyplývá to z nových stavebních předpisů, které schválila městská rada. Magistrát si od opatření slibuje, že město bude vypadat lépe a bude kultivovanější. Proti jsou ale provozovatelé reklamních nosičů, kteří si stěžují, že s nimi zástupci metropole nediskutovali. Výsledné rozhodnutí prý může být pro řadu firem likvidační.
Veškeré dostupné reklamní plochy v radničním zpravodaji si na dva předvolební měsíce zarezervoval zastupitel brněnské městské části Královo pole. Ivo Petr z ODS v tom vidí pouze obchod, opozice ale tento krok kritizuje. Žádná jiná strana totiž teď už nemá možnost do radničního měsíčníku svou volební reklamu umístit.
Některé politické strany si začínají rezervovat pro případ předčasných voleb reklamní plochy. TOP 09 už blokuje v hlavním městě stovky míst, prostřednictvím kterých má v plánu oslovit voliče. Východisko z politické krize strany přitom teprve hledají.