Některé internetové obchody před Vánocemi nestíhají vyřizovat objednávky
Lidé před Vánocemi zavalili internetové obchody nečekaně vysokým počtem objednávek. Některé z nich je nestačí včas vyřídit, i když to slibovaly. Česká pošta přitom doručovala zásilky mimořádně i dnes.
Internetový obchod s elektronikou Alza problémy přiznává. Podle mluvčího firmy Jaromíra Řánka se potýká s enormním zájmem zákazníků, který překonal jejich očekávání:
„Tam se jedná o několik stovek zakázek z minulého týdne, kde určitě ta služba dopravců nedopadla tak, jak jsme se představovali,“ říká mluvčí Jaromír Řánek.
Reportér Jaroslav Skalický se ptal zákazníků internetových obchodů, zda objednané zboží dostali včas
Alza se nyní snaží zkontaktovat své zákazníky a domluvit se s nimi, zda by jim zboží nemohla zaslat na nějakou ze svých poboček.
„Anebo v případě, kdy už ta věc je úplně ztracená, mu nabídnout řešení v podobě dárkového certifikátu, který dá pod stromeček a zboží fyzicky dodá svým blízkým dodatečně,“ dodává mluvčí Alzy Jaromír Řánek.
S problémy se potýká také internetový obchod Mall.cz.
Kdo má na pobočku internetového obchodu daleko a spolehl se na dodávku zboží až do domu, tak může mít zkažené Vánoce, protože dárek nedošel, jako v tomto případě:
„V pondělí jsem objednával pro sousedku notebook. Napsali mi, že jsem to zaplatil a že to mám rezervované. Tři dny se nic nedělo, tak jsem se tam snažil dovolat. Dneska jsem se dovolal a oni vlastně neví, kdy mi to dodají. Oni ani nejsou schopní mi to ani dodat na osobní odběr, že sklad s nimi přestal komunikovat,“ stěžuje si jeden ze zákazníků.