Telekomunikační operátoři neumějí efektivně pracovat s daty zákazníků
Telekomunikační operátoři neumí efektivně naložit s daty o zákaznících. Kvůli tomu by mohli v budoucnu ztratit svoji konkurenceschopnost. Vyplývá to z poslední studie společnosti Roland Berger Strategy Consultants, která se týká celé Evropy.
„Čeští operátoři na tom nejsou o moc hůř než evropští operátoři,“ uvedl projektový manažer společnosti Roland Berger Strategy Consultants Jakub Skavroň.
Projektový manažer společnosti Roland Berger Strategy Consultants Jakub Skavroň mluví o činnosti telekomunikačních operátorů ve Světě o jedné na Rádiu Česko.mp3
S daty zákazníků podle jeho slov naopak umějí dobře pracovat v odvětví IT, zejména ve společnost Apple, Gogole a Ebay, Telco se to rychle učí.
„Všechny společnosti, Telco nevyjímaje, pracují s enormním množstvím dat,“ řekl Jakub Skavroň.
Dodal, že Roland Berger Strategy Consultants nedoporučuje pracovat s daty jednotlivých uživatelů, ale doporučuje firmám pracovat s homogenním clusterem uživatelů, což umožňuje určitou anonymitu.