Telekomunikační operátoři neumějí efektivně pracovat s daty zákazníků

Telekomunikační operátoři neumí efektivně naložit s daty o zákaznících. Kvůli tomu by mohli v budoucnu ztratit svoji konkurenceschopnost. Vyplývá to z poslední studie společnosti Roland Berger Strategy Consultants, která se týká celé Evropy.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Mobilní telefon Apple iPhone

Mobilní telefon Apple iPhone | Foto: Tomáš Adamec

„Čeští operátoři na tom nejsou o moc hůř než evropští operátoři,“ uvedl projektový manažer společnosti Roland Berger Strategy Consultants Jakub Skavroň.

Přehrát

00:00 / 00:00

Projektový manažer společnosti Roland Berger Strategy Consultants Jakub Skavroň mluví o činnosti telekomunikačních operátorů ve Světě o jedné na Rádiu Česko.mp3

S daty zákazníků podle jeho slov naopak umějí dobře pracovat v odvětví IT, zejména ve společnost Apple, Gogole a Ebay, Telco se to rychle učí.

„Všechny společnosti, Telco nevyjímaje, pracují s enormním množstvím dat,“ řekl Jakub Skavroň.

Dodal, že Roland Berger Strategy Consultants nedoporučuje pracovat s daty jednotlivých uživatelů, ale doporučuje firmám pracovat s homogenním clusterem uživatelů, což umožňuje určitou anonymitu.

Eva Presová, Rádio Česko Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme