Fotbalový pohár přišel o sponzora, Česká pošta šetří

Fotbalový pohár bude muset od příštího roku hledat nového hlavního sponzora. Česká pošta totiž omezuje marketingové náklady na polovinu, a neprodlouží tak s FAČR smlouvu. V rozhovoru pro Hospodářské noviny to uvedl její mluvčí Ivo Mravinac.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Místopředseda ČSTV Miroslav Pelta

Místopředseda ČSTV Miroslav Pelta | Foto: Radim Beznoska

„Je to samozřejmě škoda, protože přijdeme o spojení se silným brandem," reagoval na informaci předseda fotbalové asociace Miroslav Pelta s tím, oficiálně ale podle svých slov zatím informován nebyl.

„Nicméně jsem přesvědčen, že se nám pro pohár podaří sehnat jiného partnera. Zájem o marketingovou spolupráci s českým fotbalem teď na trhu je," věří předseda FAČR.

Pošta byla hlavním sponzorem poháru od února 2012, kdy podepsala tříletou smlouvu na údajných 26 milionů korun. Teď se však rozhodla snížit náklady na propagaci, a proto k využití opce a prodloužení kontraktu nedojde.

ČTK, Vojtěch Man Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme