Olomoucká radnice zhodnotila zájem lidí o prodloužené úřední hodiny
Olomoucká radnice po roce zhodnotila prodloužení úředních hodin na některých pobočkách magistrátu. Největší zájem byl na přepážkách cestovních dokladů a občanských průkazů a evidencích vozidel, řidičů a obyvatel.
Jen minimálně lidé využívali v podvečerních hodinách oddělení místních poplatků, pokladnu v budově radnice nebo poradenské centrum odboru sociálních věcí. Prodlouženou pracovní dobu tu proto radnice už v polovině roku zrušila, říká mluvčí Jana Doleželová:
„Už v květnu, po půlročním působení, to byly například oddělení místních poplatků nebo pokladna v budově radnice. Potom také poradenské centrum odboru sociálních věcí a spisová služba odboru správy.“
„V červnu potom k té zrušené prodloužené pracovní době přibylo ještě oddělení místních poplatků, kde se platily poplatky za komunální odpad,“ doplnila Jana Doleželová.
Olomoucká radnice prodloužila úřední hodiny na některých odborech magistrátu v listopadu roku 2011. V květnu letošního roku pak radní znovu zmonitorují návštěvnost jednotlivých přepážek a rozhodnou, jak s prodlouženou pracovní dobou dál naloží.