Hokejová reprezentace ztratila účty na sociálních sítích. Svaz přišel o 675 tisíc sledujících fanoušků

Český hokej ve čtvrtek zažil změnu nejen na trenérské pozici, ale také v oblasti komunikace na sociálních sítích. Hokejová reprezentace přišla o všechny účty po ukončení spolupráce Českého svazu ledního hokeje s marketingovou společností BPA, která je spravovala.

Praha Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Generální sekretář Českého svazu ledního hokeje Jan Černý prohlásil, že částka za správu účtů na sociálních sítích od BPA byla astronomická

Generální sekretář Českého svazu ledního hokeje Jan Černý prohlásil, že částka za správu účtů na sociálních sítích od BPA byla astronomická | Foto: Kateřina Šulová | Zdroj: ČTK

BPA sport marketing po téměř 15 letech končí v pozici výhradního marketingového partnera hokejové reprezentace a od 1. července již nebude pokračovat ve spolupráci se současným vedením Českého hokeje.

Loni v prosinci Český svaz ledního hokeje (ČSLH) po rozsáhlém auditu oznámil, že v červnu spolupráce skončí. Mimo jiné tak přišel i o správu účtů na sociálních sítích. Oficiální účet hokejové reprezentace měl na Twitteru 103 tisíc, Instagramu 258 tisíc, Facebooku 158 tisíc a na TikToku 156 tisíc sledujících. V součtu svaz přijde necelý rok před domácím MS o 675 tisíc sledujících.

Podle generálního sekretáře ČSLH Jana Černého byla důvodem vysoká cena. „BPA nám účty nabídla za naprosto astronomickou částku. Nereálnou na český trh i na jejich sledovanost. I kdyby částka byla šestinásobně menší, než nám nabídli, tak jsme za tuto částku schopni vybudovat skvělé sociální sítě s daleko větší sledovaností a větším dosahem,“ řekl Černý.

‚Vše si budeme dělat sami.‘ Podle Hadamczika nepracoval hokejový svaz v minulosti hospodárně

Číst článek

BPA nabízela spolupráci i pro další období, ale vedení Českého hokeje se rozhodlo jít jinou cestou.

„V uplynulých měsících proběhla řada jednání s představiteli Českého hokeje, při nichž jim byly představeny různé varianty budoucího provozování a správy účtů národního tým na Facebooku, Instagramu, Twitteru a TikToku s cílem zajistit kontinuitu dlouhodobé kvalitní práce při tvorbě obsahu na uvedených účtech, a na blížící se domácí světový šampionát, který se uskuteční v květnu 2024 v Praze a Ostravě,“ zmínil marketingový partner na webu.

„K dispozici byl dán Českému hokeji také náš tým, který se o účty v posledních letech úspěšně stará. Vedení Českého hokeje se však rozhodlo neakceptovat ani jednu z nabídek a pokračovat svou vlastní cestou,“ doplňuje.

Prezident Českého svazu ledního hokeje Alois Hadamczik navíc nedorazil ani na čtvrteční slavnostní galavečer Zlaté hokejky, kterou vyhlašuje Český hokej a společnost BPA sport marketing. 

BPA spolupracuje s hokej.cz 

Marketingová agentura hodlá ale s hokejovou veřejností nadále komunikovat a informovat o aktuálním dění, jen ve spolupráci se serverem hokej.cz.  

„Spokojenost fanoušků a sledujících našich účtů je pro nás na prvním místě, proto jim budeme i nadále servírovat ten nejlepší a nejaktuálnější hokejový obsah. Nově pod hlavičkou hokej.cz,“ uvedla BPA.

Účty známé jako Česká hokejová reprezentace čeká transformace a twitterový účet už není aktivní. Pod označením @narodnitym se objevil na síti hokejový klub z Havlíčkova Brodu, který přidává příspěvky reflektují situaci kolem hokejové reprezentace.

rej Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme