O2 mělo přes hodinu výpadek, některým zákazníkům nefungovaly mobilní ani datové služby
Telekomunikační společnost O2 postihl ráno zhruba hodinový výpadek, při kterém měli někteří její zákazníci napříč Českem problémy s dostupností mobilních i datových služeb. Přibližně v 10.30 technici provoz obnovili a služby postupně nabíhají, řekla mluvčí O2 Veronika Zachariášová. Co bylo příčinou výpadku, zatím nevěděla.
Operátor podle mluvčí zaznamenal problémy s dostupností služeb kolem 09.30 a informovala o nich také infolinka O2. „Všem dotčeným zákazníkům se velmi omlouváme,“ doplnila mluvčí.
O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. Poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě.
S výpadkem se ve středu ráno potýkal také operátor Vodafone, jehož zákazníci hlásili nefungující mobilní internet, volání i posílání SMS. Podle operátora problémy způsobila noční výměna jednoho z prvků sítě, řekla ve středu zástupkyně mluvčího Kateřina Šantorová.