Americká firma dává lidem prémie, když si nechají vytetovat její logo
Loajalita k firmě má své meze, každý je ale má jinde. Zaměstnanci americké firmy Rapid Realty se projevili jako nadprůměrně loajální a rozhodli se pro akci, jejíž následky si ponesou doslova celý život. Nechali si vytetovat firemní logo.
Adam Altman, muž se dvěma A, skončil se dvěma R. Iniciály RR patří makléřské společnosti Rapid Realty, sídlíci v New Yorku.
Adam Altman pro ni pracuje a před časem se rozhodl nechat si logo firmy vytetovat. Když ho bude mít pořád na očích, bude prý pracovat s větším úsilím.
Problém to byl hlavně pro tatéra, který na Adamově předloktí musel pracně hledat místo a pak logo firmy vmáčknout mezi rozsáhlé jasně barevné plochy, mezi kterými se prakticky ztratilo.
Adam ale našel své následovníky a následovnice, a to i takové, kterých se tetovací jehla nikdy dříve nedotkla.
Sheila si nechala udělat logo na kotník. Její první tetování vypadá jako jednoduchý modrý ornament a slova Rapid Realty jsou vidět jen hodně zblízka. Chce si vydělat a mluvila s lidmi, kteří si u firmy přišli na slušné peníze. Hned po ní své nohy jehle nastavily Susan a Michelle Všechny na tom vydělají.
Agenti pracují za provizi, která normálně představuje 25 procent. Ti potetovaní si ale přijdou na 40 procent bez ohledu na to, kam si nechají tetování udělat. Z 800 zaměstnanců, kterým firma zvýšení provize nabídla, je dnes potetovaných už 40.