„Jsem překvapený, že cena vyšla najevo teprve měsíc před dokončením celé rekonstrukce,“ řekl bývalý náměstek primátora Prahy pro oblast dopravy Adam Scheinherr (Praha sobě).
„Problém je, že tyto umělecké prvky nejsou ve správě technické správy komunikací (TSK), ani ve správě Galerie hlavního města Prahy,“ říká náměstek pražského primátora Jiří Pospíšil (TOP 09).
Na Barrandovském mostě v Praze začala poslední část rekonstrukce. Původně měly opravy skončit do konce letních prázdnin, stav severní části mostu byl však horší, než se předpokládalo.
Technická správa komunikací v polovině května oznámila, že tento termín nestihne. Nyní se podle Hřiba a Richtera proti květnovým očekáváním datum ukončení oprav dále oddaluje.
Řidičům, kteří jedou směrem na Chodov, se doporučuje objížďka přes Pražský okruh. V opačném směru od jižní spojky byla kolona před Barrandovským mostem zatím krátká.
Na mostě budou řidiči stejně jako v předchozích fázích oprav jezdit v každém směru ve třech namísto čtyřech pruzích. Ve směru z Jižní spojky tak auta v levém pruhu přejedou do protisměru.
Silničáři totiž chtějí stihnout dokončit všechny opravy do konce letních prázdnin. Ty se tentokrát týkají směru z Braníka na Smíchov, a začít mají už zhruba za měsíc – 11. března.
V okolí Barrandovského mostu bude od pondělí 15. ledna ve směru do centra omezen provoz. Práce souvisí s chystanou letošní opravou Barrandovského mostu.
Řidiči se mohou vyhnout kolonám na Barrandovském mostě především díky Pražskému okruhu. Přes něj se mohou dostat na Strakonickou ulici a poté pokračovat do centra, nebo najet na Barrandovský most.
„Bude kompletně rekonstruována Barrandovská rampa a nebude možný přímý sjezd ze směru od Barandova na Barrandovský most,“ popisuje změny od 15. května ředitel Technické správy komunikací Sinčák.
„Druhá etapa oprav bude složitější než první, protože bude uzavřena barrandovská rampa, jezdí po ní víc aut než po Strakonické,“ uvedl náměstek Zdeněk Hřib.
Podle ministerstva práce a sociálních věcí by měl lidem v bytové nouzi pomoci zákon o podpoře v bydlení. Spolupracuje na něm s ministerstvem pro místní rozvoj.
Nepřekvapilo, že se podařilo hrozící katastrofu inscenovat také u opravy Barrandovského mostu. Články o hrůzách, které nás čekají, se skutečně dostávaly na titulní strany.
Termín dokončení oprav mostu byl několikrát posunut. Původně měly práce skončit 2. září. Kvůli vynuceným úpravám projektu bylo v létě dokončení oprav posunuto do 29. září.
„Jsem rád, že můžu konstatovat, že všechny objízdné trasy byly připraveny a během této obrovské rekonstrukce zafungovaly,“ hodnotí průběh oprav Jozef Sinčák.
Rekonstrukce začala letos 16. května. Původně měly práce skončit 2. září. Kvůli vynuceným úpravám projektu bylo v létě dokončení oprav posunuto do 29. září.
Rekonstrukce Barrandovského mostu začala letos 16. května, kdy skončí ale jasné není. Stavební firma požádala o druhý posun termínu do 22. října, začíná se debatovat o pokutě za zpoždění.
Rekonstrukce začala letos 16. května. Původně měly práce skončit 2. září. Kvůli vynuceným úpravám projektu bylo v létě dokončení oprav posunuto o 27 dní do 29. září, jde tak o druhé posunutí termínu.
Barrandovský most z roku 1983 je součástí městského okruhu a dosud nebyl nikdy opravován. Denně ho přejede na 140 tisíc aut, což z něj dělá nejvytíženější komunikaci v Praze.
Proč se oprava Barrandovského mostu prodlouží o téměř měsíc? Radiožurnál se ptal náměstka pražského primátora pro dopravu Adama Scheinherra (Praha sobě).
Rekonstrukce mostu začala 16. května. Dělníci nejprve demolovali nájezdovou rampu ze Strakonické ulice, kterou nyní znovu budují, a odfrézovali vozovku a odstranili římsy, zábradlí a izolace.