Interní komunikace mezi dvěma pracovníky Boeing z roku 2016 naznačuje, že firma možná poskytla Federálnímu úřadu pro letectví zavádějící informace o klíčovém bezpečnostním systému letounů 737 MAX.
Výkonný ředitel Dennis Muilenburg podle tiskových agentur prohlásil, že Boeing nedokázal „konzistentně“ komunikovat s regulátory a zákazníky, což bylo „nepřijatelné“.
Boeing podle Reuters doufá, že softwarové úpravy a související výcvik pilotů pomohou zabránit tomu, aby chybná data spustila stabilizační systém MCAS, který byl aktivován při obou nehodách.
V danou chvíli už i letoví dispečeři věděli, že s letem 302 něco není v pořádku. Let stroje Boeing 737 Max 8 byl totiž hned od startu silně rozkolísaný.
Addis Abeba/Peking/Jakarta||ČTK|Zprávy ze světa|Aktualizováno
Po nedělní havárii letadla Boeing 737 MAX 8 v pondělí etiopský dopravce Ethiopian Airlines zastavil provoz všech svých strojů tohoto typu. Podobně se rozhodly také Čína a Indonésie.
Pád letadla etiopské letecké společnosti Ethiopian Airlines nepřežil nikdo ze 157 lidí na palubě. Celkově se jednalo o cestující z 35 zemí, na palubě nebyl žádný Čech.
Letadlo etiopské letecké společnosti se v neděli zřítilo na trase do keňského Nairobi nedaleko etiopské metropole Addis Adeby. Na palubě nebyl žádný Čech.