Pivovary CZ Group produkuje piva značek Litovel, Holba nebo Zubr a zaměstnává ve svých pivovarech téměř 500 lidí. Je pátou největší pivovarnickou skupinou v Česku.
Campa-cola vznikla v 70. letech a v té době se těšila velké popularitě. Kvůli indickému socialisticky řízenému hospodářství totiž vláda regulovala podnikání cizích firem a Cola tak neměla konkurenci.
U nealkoholických nápojů nebyly od července do září žádné výrazné cenové výkyvy podle analýzy zřetelné. Výjimkou byla Kofola, jejíž cena stoupla v průměru o sedm procent na 39 korun za půllitr.
Kofola se dlouho snažila navýšení nákladů nepromítat do cen, další růst nákladů, například energií, dopravy nebo obalových materiálů, už jí ale nedovoluje držet současnou cenovou hladinu.
Za relativně nízkým poklesem tržeb je podle Kofoly i úspěšná akvizice minerálních vod Ondrášovka a Korunní, které přispěly k růstu podílu na retailovém trhu.
Cenu obchodu Kofola nezveřejnila. Do schválení transakce Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže fungují společnosti pořád jako samostatné jednotky, uvedli zástupci Kofoly.
Kofola je v Česku fakticky synonymem pro tradiční československou značku, která se dokázala z úplného dna zvednout zpátky na vrchol. O její záchranu se zasloužila rodina Samarasova.
Nápojářská skupina Kofola kupuje českého výrobce bylinných čajů Leros. Získá stoprocentní podíl firmy a převezme všechny její výrobní kapacity i zaměstnance.
Nejvyšší správní soud potvrdil pokutu 150 000 korun, kterou dostala společnost Kofola za reklamu zobrazující chlapce sjíždějícího tobogan hlavou napřed.
Rok 2015 byl pro ekonomiku spíše příznivý. Hospodářství většiny zemí se zotavovalo z krize, i když oživení nebylo tak rychlé, jak se čekalo. Výjimkou byla Česká republika, kde ekonomika rychle posilovala.
Na pražské burze cenných papírů zažívají svoji premiéru akcie Kofoly. Nápojová firma vstoupila na trh s ambiciózními plány. Debut doprovází velká očekávání. Akcie Kofoly od rána posilují.
Nápojová skupina Kofola ČeskoSlovensko se chystá na pražskou burzu. Česká národní banka schválila společnosti s účinností od dnešního dne prospekt, prostřednictvím kterého nabídne firma veřejně až 275 tisíc nových akcií.
Retro značky se vrací do regálů obchodů. Tradiční zboží s českou nálepkou totiž zákazníci vyhledávají stále častěji. Ne všem firmám se ale daří obstát v konkurenci nadnárodních koncernů. Podle marketingových specialistů přežijí jen takové firmy, které zvládnou propagaci a udrží kvalitu zboží.
Na pražskou burzu zítra vstoupí nová firma - Kofola. Mohla by tak zvýšit zájem o obchodování na tomto trhu. Známou českou značku před lety oživila řecká rodina Samarasů. Akcie podniku se zatím obchodovaly na varšavské burze.