Státní dopravce České dráhy utratil podle Radiožurnálu od roku 2015 celkem 112 272 840 korun za reklamu, marketing a propagaci u mediální skupiny Mafra, která spadá do svěřenského fondu Babiše.
Státní dopravce České dráhy utratil od roku 2015 celkem 112 272 840 Kč za reklamu, marketing a propagaci u mediální skupiny Mafra, tedy vydavatelství spadajícího do svěřenského fondu premiéra Babiše.
České dráhy utratily od roku 2015 přes 112 milionů korun za reklamu, marketing a propagaci u mediální skupiny Mafra, tedy u vydavatelství spadajícího do svěřenského fondu premiéra Andreje Babiše.
„Zásadně odmítám jakékoliv obvinění z protiprávního jednání. Budu se bránit právní cestou, jelikož ještě stále věřím, že žijeme v právním státě,“ řekl odvolaný šéf Český drah Miroslav Kupec.
Premiér odpovídal na dotaz komunistické poslankyně Květy Matušovské. Ta řekla, že výměna ředitele by se mohla uskutečnit podle jejích dostupných informací na pondělním jednání dozorčí rady ČD.
Praha||Tomáš Pancíř, dbr, prh|Ekonomika|Dvacet minut Radiožurnálu
Drážní inspekce musí od minulého týdne řešit tři mimořádné události. Jízdu bez strojvedoucího, jízdu na červenou, která mohla skončit nehodou a srážku lokomotiv.