Kontroloři poukázali i na nekvalitní odstraňování závad, chybějící odpočívadla pro kamiony či časté jízdy přetížených vozidel. Ředitelství silnic a dálnic s vyzněním zprávy nesouhlasí.
Stavba prvního úseku dálnice z Prahy do Mirošovic začala 8. září 1967. Otevření se dočkal v létě roku 1971. Dnes tímto úsekem u Prahy projede zhruba 100 tisíc aut.
Dělníci tam na připravené pilíře stavěli ocelový most. Provoz se měl podle Ředitelství silnic a dálnic obnovit v neděli v 9 hodin ráno, práce se prodloužily, k obnovení provozu došlo po 11. hodině.
Dvoudenní uzavírku dálnice doprovázela tragická nehoda, která se stala v neděli na 35. kilometru těsně před uzavírkou ve směru na Prahu. Zemřel při ní řidič kamionu
Důvodem uzavírky je demolice mostu poblíž 24. kilometru u Kaliště. Během 48 hodin musí dělníci odstranit tři pole nosné konstrukce a zbourat spodní stavbu včetně základů obou opěr.
Mezi Mirošovicemi a Hvězdonicemi opravují silničáři zhruba osm kilometrů dlouhý úsek dálnice. Na trase je šest mostů z toho pět dálničních a jeden nadjezd.
Řidiči od 18 hodin neprojedou po dálnice D1 mezi Mirošovicemi a Šternovem. Uzavírka potrvá až do nedělního rána. Už od poledních hodin se jezdilo jen jedním pruhem v každém směru.
N dálnici havaroval kamion převážející osobní vozy, náklad se vysypal po celé dálnici. Hasiči měli původně nahlášeno, že je na místě jedna zaklíněná osoba, informace se ale nepotvrdila.