S rostoucí sledovaností ženského fotbalu roste i pozornost sponzorů. Na designu dresů pro nadcházející mistrovství světa se podílejí luxusní značky a světoví návrháři.
Mužský hlas, který se zákazníky mluví, nemá tvář ani jméno, jde o sérii přednastavených odpovědí. Voice bot rozumí dětem i seniorům a reaguje i na hovorovou češtinu nebo nářečí.
Jsou vyrobené z papíru, mají na sobě velká loga a ucha klidně ze saténových mašlí. O papírové tašky od luxusních módních značek, jako je třeba Dior, Louis Vuitton, Chanell nebo Hermés, roste zájem.
Ženy si dopřávají víc párů bot, utrácí za ně ale méně než muži. Ti nákup chápou spíš jako investici. Kdyby si muži museli zvolit jen jediný model na celý rok, sáhli by po páru sportovního typu.
FOTO UVNITŘ. V londýnském Kensingtonském paláci začala v pátek výstava šatů princezny Diany. Lidé si tak můžou připomenout proslulé módní kreace, kterými svého času okouzlovala celý svět. Expozice s názvem „Diana: Její módní příběh", nabízí celkem 25 modelů, které z princezny v lidských srdcích pomohly udělat skutečnou ikonu.
Na brněnském výstavišti začíná 39. ročník módních veletrhů Styl a Kabo. V pavilonech P a F budou k vidění kolekce od 530 módních značek ze 14 zemí světa. Pořadatelé očekávají na sedm tisíc návštěvníků z řad odborné veřejnosti.