Canyon Bridge se klene přes údolí ve výšce 625 metrů. Dálniční most o délce necelých tří kilometrů urychlí cestu přes údolí ze dvou hodin jen na pár minut.
Práce na odstranění obou podpěr potrvají zhruba šest týdnů. „Následně stavbaře čekají už jen závěrečné práce,“ dodává zástupce Ředitelství silnic a dálnic Stanislav Král.
Podle harmonogramu bude dálnice D3 v celém Jihočeském kraji za dva roky dostavěná. Mluvčí ředitelství Jan Rýdl zároveň odhaduje, že za další rok by se mohlo začít se stavbou ve Středočeském kraji.
Loni 11. září se v Drážďanech zřítila část mostu Carolabrücke, jedné z nejvýznamnějších dopravních tepen saské metropole. Most se skládal ze tří částí označených A, B a C. Část A se nyní demolovala.
Místo hlučných a těžkopádných těžebních strojů se v dole Československé armády u Mostu pohybuje tichým, ladným krokem vysoká zvěř a v dříve kalných jezerech hnízdí překvapivě velké množství ptáků.
Mexická námořní plachetnice byla v New Yorku na propagačním turné. Na videích z nehody natočených kolemjdoucími je vidět, jak se tři stěžně lodi zlomily a částečně zřítily.
„Udělujeme už i pokuty, pokud někdo nerespektuje to dopravní značení, které nakazuje sestoupit z kola. Zatím se to stalo ve třiceti případech," říká Jan Novotný z ústecké městské policie.
Dlouho očekávaná uzavírka Benešova mostu zkomplikuje lidem cestu přes Labe. Změny čekají i řidiče jedoucí přes sousední Mariánský most. Omezení mají skončit do dvou let.
Nový most který se buduje v Praze mezi Hlubočepy a Podolím hledá své jméno. Náměstek primátora pro dopravu Zdeněk Hřib (Piráti) chce aby o názvu rozhodli Pražané.
Most z roku 1920, který je využíván pouze pěšími a cyklisty, nemá podle katastru nemovitostí a dostupných archiválií svého vlastníka. To chce město změnit.
Od 10. dubna bude most opět otevřený. Neprůjezdný byl po kontrole v loňském listopadu, kdy saské úřady prověřovaly stavy mostů po zřícení Carolabrücke v Drážďanech.
Na slavnostní otevření přišel i zpěvákův bratr Jan Kryl: „Kdyby tu byl můj bratr, určitě by zacitoval svoji písničku ‚pomníky stavíte, prosím vás, komu‘, ale v jádru by byl poctěn.“
Před pár měsíci magistrát tvrdil, že je most neopravitelný. Podle zástupců města dřívější posudky uváděly, že most stěží unese sám sebe, a proto panovaly pochybnosti, zda má jeho oprava vůbec smysl.
Na místě jsou bagry, nákladní auta a hromady kamenů. Po svažitém terénu scházíme dolů, kde je lépe vidět nová konstrukce. Vypadá jako obří plechový tunel, kterým bude voda z místního potoku protékat.
Jde o mosty přes železniční trať u obce Dymokury, přes Komorní rybník a přes Smíchovský potok u Nouzova. Všechny tři mosty, po kterých denně projede na 10 tisíc vozidel, jsou na konci své životnosti.
Dělníci rozebírají železobetonový most u Dolského mlýna v Jetřichovicích, který po více než 100 letech čeká rekonstrukce. Návštěvníci se k mlýnu dostanou přes provizorní lávku.
Na účet založený pro potřeby příbuzných obětí a zraněných při požáru podniku U Kojota se vybralo 891 998 korun. Není započítaný příspěvek Ústeckého kraje a dar 100 000 korun ze sousedního Litvínova.
Po lednovém požáru restaurace U Kojota v Mostě, při kterém zemřelo sedm lidí, se na sociálních sítích objevily nenávistné komentáře. Čtrnáct z nich se poté ocitlo v hledáčku policie.
Původně měla loď s naftovým generátorem vyplout právě 11. září minulého roku, kdy se most v Drážďanech zřítil, proto bude první nákladní lodí z Česka, která může proplout.
Původně bylo hospitalizovaných osm lidí, jednoho už mostecká nemocnice propustila. Ze zmíněných sedmi zůstává pět v popáleninovém centru pražské nemocnice Královské Vinohrady.
„My jsme první informaci dostali 23.17 a hasiči byli na místě za 6 minut od vyhlášení poplachu. To znamená, že nasazení sil a prostředků bylo velmi rychlé,“ popsal šéf hasičů Vladimír Vlček.