Vítězné obaly je možné vídat v obchodních řetězcích po celé České republice, cukrovinka se v nich prodává až do přelomu března a dubna. Potom se Kofila vrátí ke svému původnímu žlutomodrému obalu.
Víno se od začátku tohoto roku nesmí dávat do opakovaně použitelných kovových sudů, místo toho se víno plní do krabic s plastovými pytli na jedno použití.
Konkurenční boj mezi výrobci tradičních cukrovinek pokračuje, tvrdí firma Pravé hořické trubičky z Miletína. Ta musí po rozhodnutí Státní zemědělské a potravinářská inspekce změnit obaly svých výrobků. Inspektoři považují slovo „pravé“ za zavádějící. Výrobce trubiček namítá, že stejná inspekce v minulých letech žádné pochybení nenašla.
Originální obal - hezká, ale zbytečná věc, která často komplikuje prodej i případnou reklamaci. Prodejci se totiž právě na něj často vymlouvají, když nechtějí zákazníkovi vyhovět. Kompletním a neporušeným původním obalem často podmiňují výměnu nebo reklamaci zboží. Ale na to nemají právo.