„Divadlo je velký proces, představení se vyvíjí. I když to člověk miluje a je mu líto, že už to nebude, bude zas něco jiného,“ řekla nová ředitelka divadla Viola Klára Cibulková.
„Domluvili jsme se na otevřeném deadline, protože jsem měl ještě jiné závazky. Mezitím však přišla celosvětová pandemie, veškeré termíny se začaly měnit,“ vzpomíná skladatel Zbyněk Matějů.
Herec Luděk Munzar se vrací do pražského divadla Viola s básněmi. Tentokrát zarecituje verše svého blízkého přítele Jaroslava Seiferta. O hudební doprovod se postarají přední česká sólistka na violu Jitka Hosprová a pianista Emil Viklický.
Pavel Staněk vystudoval konzervatoř, hrával v hradecké filharmonii a s violou procestoval celý svět. Nakonec se z něj, v podstatě ze dne na den, stal dozorce ve věznici, který učí odsouzené opravovat hudební nástroje.
Diváci pražské divadelní scény Viola zažijí asi lehký šok a údiv. Po zhlédnutí premiéry s názvem Život jako smršť zjistí, že autor Malého prince a Citadely Antoine de Saint-Exupéry byl dost výbušným mužem. Představení vzniklo na základě rozhlasové četby z memoárů Exupéryho manželky Consuely, kterou hraje Taťjana Medvecká.