Sociální demokraté kritizují TOP 09. Dělá si prý předvolební reklamu za peníze Prahy

Pražské ČSSD se nelíbí nová informační kampaň s názvem „Víte, že“. Podle sociálních demokratů si tak TOP 09 dělá za veřejné peníze reklamu před komunálními volbami, na pouličních poutačích totiž vyzdvihuje výsledky své práce v čele města. Primátor Tomáš Hudeček to odmítá.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Jednání o tunelu Blanka na Magistrátu hl. m. Prahy, Tomáš Hudeček

Jednání o tunelu Blanka na Magistrátu hl. m. Prahy, Tomáš Hudeček | Foto: Filip Jandourek

„Myslíme si, že to odporuje etickým pravidlům politiky, a vyzýváme pana primátora, aby si tuto osobní kampaň buď platil ze svého, nebo z prostředků TOP 09,“ prohlásil zastupitel Karel Březina z ČSSD.

Primátor Tomáš Hudeček se brání. Jde podle něj o běžnou informační kampaň k ročnímu výročí fungování rady hlavního města. Ve srovnání s některými zahraničními městy je prý ještě velmi mírná. Za kampaň magistrát zaplatil 350 tisíc korun.

„Kdyby to byla kampaň, tak bychom to dělali v září a ne v červnu, rok po výročí zahájení činnosti. A že zrovna v tuto chvíli je jednobarevná rada TOP 09, je jaksi věcí politických výsledků, které byly v roce 2010 ve volbách,“ uvedl Hudeček.

Jana Čermáková Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme