Ústecký dopravní podnik zahajuje průzkum spokojenosti svých klientů
Spokojenost cestujících s městskou hromadnou dopravou v Ústí nad Labem začíná ode dneška zjišťovat dopravní podnik. Poslouží k tomu dotazník na webu a také anketa v ulicích.
Dopravní podnik města Ústí nad Labem se bude zajímat zejména o chování řidičů a revizorů, bezpečnost a také o to, zda lidem vyhovují stávající spoje.
Vyjádřit svůj názor mohou zájemci pomocí webového dotazníku, který je k dispozici na stránkách dopravního podniku od rána. Dotazník poskytne i infocentrum dopravního podniku.
Na spokojenost cestujících se budou lidé z dopravního podniku ptát v úterý a ve středu i v terénu: tedy u zastávek na Mírovém náměstí, v Revoluční ulici, u Divadla i u Hraničáře.
Vyplnění ankety na webu i na ulici je anonymní.
Výsledek bude mít dopravní podnik k dispozici na konci měsíce a vyhodnocení poslouží jednak ke srovnání se stejným průzkumem, provedeným přede dvěma lety, a také k tomu, aby ve spolupráci se strážníky a policií došlo k nápravným opatření a ke zvýšení bezpečnosti.
Letos totiž stoupl počet stížností na bezpečnost. Lidé si nejčastěji stěžují na řádění kapsářů a často také požadují, aby se dopravní podnik lépe vypořádal s těmi, kdo notoricky cestují bez jízdenky.
Pohledem z druhé strany je ale nutné konstatovat, že letos ale lidé i víc nadávají a slovně napadají revizory.