Ústecký dopravní podnik zahajuje průzkum spokojenosti svých klientů

Spokojenost cestujících s městskou hromadnou dopravou v Ústí nad Labem začíná ode dneška zjišťovat dopravní podnik. Poslouží k tomu dotazník na webu a také anketa v ulicích.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Dopravní podnik města Ústí nad Labem

Dopravní podnik města Ústí nad Labem | Foto: Gabriela Hauptvogelová

Dopravní podnik města Ústí nad Labem se bude zajímat zejména o chování řidičů a revizorů, bezpečnost a také o to, zda lidem vyhovují stávající spoje.

Vyjádřit svůj názor mohou zájemci pomocí webového dotazníku, který je k dispozici na stránkách dopravního podniku od rána. Dotazník poskytne i infocentrum dopravního podniku.

Na spokojenost cestujících se budou lidé z dopravního podniku ptát v úterý a ve středu i v terénu: tedy u zastávek na Mírovém náměstí, v Revoluční ulici, u Divadla i u Hraničáře.

Vyplnění ankety na webu i na ulici je anonymní.

Výsledek bude mít dopravní podnik k dispozici na konci měsíce a vyhodnocení poslouží jednak ke srovnání se stejným průzkumem, provedeným přede dvěma lety, a také k tomu, aby ve spolupráci se strážníky a policií došlo k nápravným opatření a ke zvýšení bezpečnosti.

Noční zátah revizorů proti černým pasažérům v ústecké MHD | Foto: Dopravní podnik města Ústí nad Labem

Letos totiž stoupl počet stížností na bezpečnost. Lidé si nejčastěji stěžují na řádění kapsářů a často také požadují, aby se dopravní podnik lépe vypořádal s těmi, kdo notoricky cestují bez jízdenky.

Pohledem z druhé strany je ale nutné konstatovat, že letos ale lidé i víc nadávají a slovně napadají revizory.

Gabriela Hauptvogelová, Marína Dvořáková Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme