Radiožurnál se stal druhou nejposlouchanější stanicí v Česku, denně si ho pustí 899 tisíc lidí

Radiožurnál se stal s 899 000 posluchači opět druhou nejposlouchanější rozhlasovou stanicí v Česku. Vyplývá to z šetření Radioprojekt. Nejposlouchanější zůstal i ve druhém pololetí loňského roku Impuls s 1,051 milionu posluchačů denně, což je proti 2. a 3. čtvrtletí loňského roku pokles o 10 000 lidí. V pořadí třetí Evropu 2 si denně pustí 890 000 lidí.

Praha Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Zatímco Radiožurnálu zhruba 4000 posluchačů přibyly, Evropa 2 jich 25 000 ztratila. Na dalších místech jsou Frekvence 1 a ČRo Dvojka.

Šéfredaktorkou Vltavy bude od února Jaroslava Haladová, v Českém rozhlase působí skoro 20 let

Číst článek

Vzrostla i poslechovost Českého rozhlasu Plus, jehož denní poslechovost se zvýšila o 14 tisíc na 92 tisíc a týdenní dokonce o 20 tisíc na hodnotu 144 tisíc. V poslechovosti narostly i další celoplošné stanice, Dvojka a Vltava. Nejposlouchanější regionální stanicí Českého rozhlasu je jeho brněnské studio – 94 tisíc posluchačů denně, 153 tisíc týdně.

Výsledky poslechovosti přivítal i generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral. „Údaje o poslechovosti stanice Český rozhlas Plus překonávají prognózy, které jsme měli v době vzniku této stanice a svědčí o zájmu české veřejnosti o hlubší zpravodajství a publicistiku,“ řekl.

‚Rok 2018 se vydařil‘

Mezi stanicemi, které pokrývají více regionů, ale nejsou celostátní, se nejlépe dařilo Hitrádiím s nárůstem o 4000 na 675 000 posluchačů denně. Druhý skončil Blaník.

Vizualizované vysílání Radiožurnálu či zprávy z iROZHLAS.cz. Český rozhlas spustil aplikaci pro HbbTV

Číst článek

„Rok 2018 se vydařil, investice do reklamy se za poslední tři roky zvýšily o 100 milionů korun,“ uvedl prezident Asociace provozovatelů soukromého vysílání Michel Fleischmann.

Čisté investice do reklamy loni vzrostly o 2,9 procenta na 1,574 miliardy korun. V posledním čtvrtletí minulého roku se investice meziročně zvýšily o tři procenta na 513 milionů korun. Nejvíce se reklamnímu trhu dařilo v říjnu a listopadu. Rostla reklama na auta, maloobchod, textil a módu, internetový maloobchod a nabídky práce.

Celkově rozhlas alespoň jednou za týden poslouchalo přes 85,7 procenta lidí. Denně si nějakou stanici naladilo 61,9 procenta populace, vyplynulo z šetření.

Lukáš Polák, ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme