„Jsem překvapený, že cena vyšla najevo teprve měsíc před dokončením celé rekonstrukce,“ řekl bývalý náměstek primátora Prahy pro oblast dopravy Adam Scheinherr (Praha sobě).
„Byl dosazen pomocí otevřeného výběrového řízení. A neustále měl v baráku policii,“ říká pro Český rozhlas Plus náměstek primátora pro dopravu Zdeněk Hřib (Piráti).
„Poslední kroky náměstka pro dopravu Zdeňka Hřiba (Piráti) beru jako nekompetentní,“ říká opoziční zastupitel a předseda strany Praha sobě Adam Scheinherr.
Stanice se měla stát novou konečnou metra B a využít stávajících kolejí vedoucích do zličínského depa. Měla být jednou z mála povrchových stanic pražského metra a měl u ní vyrůst P+R parkovací dům.
„Když o tom mluví památkáři, tak mluví o celé stavbě. Paradoxně se tam objevuje i názor, že největší hmota mostu jsou ve skutečnosti kamenná předmostí,“ říká Hřib.
Praha sobě žádá rezignaci politika TOP 09 Jiřího Pospíšila, který podle informací Deníku N organizoval schůzku s podnikatelem Michalem Redlem. Pospíšilův spolustraník považuje kauza za nadsazenou.
Zdeněk Hřib byl v minulém volebním období primátorem, v nově ustavené koalici zastává funkci náměstka primátora pro dopravu. Ve funkci nahradil bývalého náměstka primátora Adama Scheinherra.
Dopravní podnik také plánuje, že dokončí budované trati z Divoké Šárky na sídliště Dědina a z Modřan do Libuše a postaví i zprovozní koleje z Holyně do Slivence.
Termín dokončení oprav mostu byl několikrát posunut. Původně měly práce skončit 2. září. Kvůli vynuceným úpravám projektu bylo v létě dokončení oprav posunuto do 29. září.
Rekonstrukce začala letos 16. května. Původně měly práce skončit 2. září. Kvůli vynuceným úpravám projektu bylo v létě dokončení oprav posunuto do 29. září.
Ředitelů jednotlivých úseků je v DPP více než členů představenstva, každý z členů je nicméně zároveň i ředitelem. Augustín měl kromě členství v představenstvu na starosti finance podniku.
Proč se oprava Barrandovského mostu prodlouží o téměř měsíc? Radiožurnál se ptal náměstka pražského primátora pro dopravu Adama Scheinherra (Praha sobě).
Rekonstrukce mostu začala 16. května. Dělníci nejprve demolovali nájezdovou rampu ze Strakonické ulice, kterou nyní znovu budují, a odfrézovali vozovku a odstranili římsy, zábradlí a izolace.
Pavel Dovhomilja, obviněný v kauze okolo Petra Hlubučka, popsal pro Seznam Zprávy fungování korupční skupiny. Dovhomilja svoji výpověď následně podal policii.
Pro Hřibovo odvolání hlasovalo 17 z 65 zástupců, u Scheinherra šlo o 20 hlasů. Opozice vytkla Scheinherrovi, že neučinil další personální kroky a nezavedl dostatečná opatření v podniku.
Součástí schválené změny je také informační povinnost představenstva DPP pro smluvní závazky nad jedno procento základního kapitálu podniku, což je asi 300 milionů korun.
Obviněných by aktuálně mělo být 13. Na policii si převzal usnesení o zahájení trestního stíhání podnikatel Pavel Dovhomilja, který v době policejní razie pobýval v Chorvatsku.
Kromě dopravního podniku se budou schválená opatření, tedy audity a úprava stanov, podle usnesení týkat i dalších firem, které měl v gesci Hlubuček. Jde o mimo jiné o Pražské služby.
Radiožurnál získal zásadní policejní dokumenty, které popisují fungování údajné organizované skupiny, kvůli níž ve středu zasahovali detektivové na pražském magistrátu.
Policisté z Národní centrály proti organizovanému zločinu obvinili 11 lidí kvůli hospodaření dopravního podniku, mezi stíhanými je dnes již bývalý náměstek primátora Petr Hlubuček (STAN).
Podle náměstka primátora Prahy odpovědného za dopravu Adama Scheinherra (Praha sobě) opozici překvapilo, že s rekonstrukcemi Barrandovského mostu nedošlo na kolaps dopravy.
Odstartovala rekonstrukce nejvytíženějšího pražského dopravního uzlu – Barrandovského mostu. Silničáři nyní frézují vozovku na opravované části stavby, ve středu začnou bourat jeden z nájezdů na most.
Kruhový objezd vyznačený výraznými bílými čárami přímo před Prašnou bránou zvedl vlnu kritiky. Praha 1 dopravní řešení v historickém centru metropole hájí. Magistrát se od něj naopak distancuje.
První fáze prací na pražské klíčové dopravní stavbě potrvá 110 dní, pro město ji provede firma Porr za 594,5 milionu Kč. Celková rekonstrukce mostu potrvá několik let.