Fotografie desítek rozbalených a na sebe naskládaných notebooků značky Lenovo doplňuje na sociální síti Facebook příspěvek, který láká k jejich levnému pořízení.
„Věříme, že najdeme řešení, které umožní zachovat komfortní doručování zásilek obyvatelům Litomyšle, aniž by byl negativně ovlivněn vzhled historických částí města,“ řekla mluvčí společnosti Alza.
Zatímco cena adventních věnců u některých prodejců letos stoupla, třeba za vánoční hvězdy by si podle Svazu květinářů a floristů letos Češi oproti loňsku připlatit neměli.
Lidé s vysokými příjmy se teď víc než inflace bojí rozpadu demokracie, vlivu dezinformací a posílení extremistických nálad ve společnosti. To považuje na největší hrozbu 54 procent vysokopříjmových.
Nejvyšší správní soud rozhodl ve sporu mezi internetovým obchodem Alza.cz a Českou obchodní inspekcí. Obchody mají nárok vydávat zboží i během zákazu prodeje o svátcích.
Kavárny plánují zvýšit ceny v nápojovém lístku zřejmě už o prázdninách, a to minimálně o deset procent. Třeba za cappuccino tak nově zákazníci zaplatí přes 60 korun.
Zájem se tak vrací na předkrizovou úroveň, v některých obchodech ji převyšuje. Přes přetrvávající problémy s dodávkami jsou prodejci tímto zbožím dostatečně zásobeni.
Firma ovládající e-shop Alza půjčila stovky milionů korun zkrachovalé firmě, píše Deník N. A ženy v Děčíně si mohou nechat udělat model ještě nenarozeného dítěte. Více ve výběru z médií Radiožurnálu.
Největší zájem je o potraviny a elektroniky, velkou pozornost také zákazníci věnují zdravotním a hygienickým pomůckám. Podle prodejců by v příštích víkendech měly prodeje dál růst.
„Zvýšený zájem o typicky vánoční zboží pozorujeme o něco dřív. Důvodem lidí jsou obavy z nedostatku zboží kvůli dopadům pandemie,“ potvrzuje přípravy lidí na Vánoce mluvčí Datartu Eva Kočicová.
Někdy i dlouhé minuty čekají lidé ve virtuálních frontách při nákupu potravin online. Hlavním důvodem je enormní zájem o nakupování jídla přes síť. A to kvůli pandemii nemoci Covid-19.
Kdo chce prodávat, míří na síť. V době zákazu prodeje v Česku kvůli nemoci COVID-19 roste rychle zájem o zakládání nových e-shopů. Prodejci tak chtějí co nejrychleji dostat výrobky k zákazníkům.
„Nouzový stav vyhlášený v řadě zemí se odráží i na složení nákupního košíku. Češi i Slováci volí e-shop jako bezpečnější variantu nákupu,“ říká mluvčí internetového obchodu Alza.cz.
Městský soud v Praze minulý týden potvrdil platnost pokuty, kterou dostal internetový obchod Alza.cz od České obchodní inspekce. Zákaz prodeje o svátcích se vztahuje i na internetové obchody.
Filozofická fakulta se zabývá dalšími podezřeními z plagiátorství, píší Lidové noviny. A k lékařům míří s bolestmi zad více dětí a mladistvých, upozorňuje Deník. Víc v přehledu tisku Radiožurnálu.
Na internetu jsme si už zvykli běžně nakupovat potraviny nebo elektroniku. Umíte si ale představit, že si online vložíte do košíku a pak koupíte třeba nové auto?
Z největšího českého e-shopu Alza.cz už si mohou zákazníci opět vyzvedávat objednané zboží. Firmě se v úterý podařilo opravit počítačový systém, který nefungoval od pondělního odpoledne.
„Z technických důvodu jsou dnes všechna výdejní místa uzavřena. Vyčkejte prosím na SMS informující o doručení zboží, omlouváme se,“ píše Alza v oznámení.
Vyzvedněte si balíček, láká zákazníky podvodná SMS. Vypadá jako zpráva o doručení zásilky z e-shopu Alza. Zároveň slibuje iPhone X za jednu korunu. Z lidí se ale snaží vylákat údaje o platební kartě.
Česká obchodní inspekce o vánočních svátcích přišla na jediný případ porušení zákazu prodeje. Otevřená byla provozovna internetového e-shopu Alza.cz v Praze-Holešovicích.
Česká obchodní inspekce (ČOI) tvrdí, že největší internetový obchod v České republice Alza.cz porušil zákon, když o druhém svátku vánočním otevřel prodejnu v Praze. Prodejce se ale domnívá, že zákon neporušil, což zveřejnil na svých stránkách ještě před Vánocemi. Inspekce zahájí s obchodem správní řízení, informoval mluvčí ČOI Jiří Fröhlich.
Nejen kvůli povánočním slevám, ale i nevhodným dárkům v těchto dnech vyráží lidé do obchodů. Pod stromeček dostali třeba menší velikost oblečení nebo bot. Jenže v kamenných prodejnách nemusí třeba chtít zboží vyměnit.
E-shopy se důkladně připravují na předvánoční prodeje. Zákazníci nakupují přes internet čím dál častěji a například Asociace pro elektronickou komerci předpokládá, že letos stoupne obrat v e-shopech na 97 miliard korun. Tedy o 20 procent víc než loni. Z toho třetina by měla připadnout na závěr roku.