Irská letecká společnost chtěla, aby prodejce změnil některé své postupy. Šlo o způsob informování o podmínkách odbavení před lety Ryanairu a také o údajné nepředávání kontaktů na klienty.
Deník E15 píše o sporech českého vyhledávače letenek Kiwi.com s aerolinkami. A Český hydrometeorologický ústav začal podle Mf Dnes vydávat neoficiální mapu možného růstu hub. Více ve výběru z médií.
Krize ovlivnila i chování zákazníků, kteří nyní kupují letenky s mnohem menším předstihem než dříve, protože se obávají dalšího vývoje koronavirové situace.
Poptávka po letecké dopravě začíná opět stoupat. Letos ale návrat k předkrizovým číslům čekat nemáme, říká ve Dvaceti minutách Radiožurnálu zakladatel vyhledávače letenek Kiwi.com Oliver Dlouhý.
Jedním z pandemií nejvíce postižených oborů je cestovní ruch. Vlády v mnoha zemích, včetně české, se snaží najít rovnováhu mezi tím, jak pomoci cestovním kancelářím a také klientům.
Ryanair už dlouho zasahuje proti stránkám, které se snaží prodávat jeho letenky. Mluvčí Ryanairu se odmítl k situaci vyjádřit se zdůvodněním, že firma dosud neuzavřené právní záležitosti nekomentuje.
Podle dřívějších nepotvrzených údajů měl General Atlantic za podíl zaplatit téměř tři miliardy korun. Cenu transakce Kiwi zveřejňovat nebude, řekl v pondělí její zakladatel Oliver Dlouhý.
Číňané prý zcela přeskočili éru osobních počítačů a mají tak náskok ve vývoji mobilních aplikací i v tom, jak používají mobilní telefony, což v horizontu 5–10 let přijde i do Evropy.
Na obalech jejich zboží je označení původu česko, přesto v regálech českých obchodů ho často ani nenajdete. Řada tuzemských podniků totiž cílí výhradně na zahraniční trhy.