Guillermo del Toro mluví o svém novém filmu jako o dosud nejosobnějším. V příběhu zaslepeného vědce a jeho obživlého výtvoru zdůrazňuje motiv mezigeneračních traumat a vztahů mezi otci a syny.
Kdo ví, o čem vypovídá, že se v tolika filmech uváděných na tradiční přehlídce v britské metropoli opakoval zrovna motiv únosu a následného pokusu o nápravu problematického člověka u někoho ve sklepě.
Netradiční příběh o dospívání, který si loni získal pozornost na festivalu v Benátkách, minulý týden zahájil republikovou přehlídku Tady Vary. Tento čtvrtek snímek Než skončí léto vstupuje do kin.
Před 14 lety Oliheň a velryba vyzdvihla Noaha Baumbacha mezi tvůrčí elitu. Snímek inspirovaný rozvodem filmařových rodičů následuje další osobní příběh, za který dostává nejlepších kritiky kariéry.
Pracovníci v domácnosti, převážně ženy a matky od rodin, tvoří jednu z největších skupin filipínských pracovníků v zámoří. „Je to kontrolovaná legální imigrace,“ popisuje dokumentaristka.