Na mostě budou řidiči stejně jako v předchozích fázích oprav jezdit v každém směru ve třech namísto čtyřech pruzích. Ve směru z Jižní spojky tak auta v levém pruhu přejedou do protisměru.
Silničáři totiž chtějí stihnout dokončit všechny opravy do konce letních prázdnin. Ty se tentokrát týkají směru z Braníka na Smíchov, a začít mají už zhruba za měsíc – 11. března.
„Bude kompletně rekonstruována Barrandovská rampa a nebude možný přímý sjezd ze směru od Barandova na Barrandovský most,“ popisuje změny od 15. května ředitel Technické správy komunikací Sinčák.
Uzavírka v pražských Horních Počernicích začala v sobotu v 17.00 a měla skončit původně v neděli v 9.00, práce zkomplikovalo ale velké množství výztuže nezanesené v dokumentaci.
Most je ve špatném stavu, zatéká do jeho konstrukce a je třeba opravit povrch i konstrukci. Vybudován byl v letech 1978–1988, denně po něm projede 144 000 aut.
První etapa začne ve středu, kdy Technická správa komunikací (TSK) začne opravovat úsek mezi ulicemi Thákurova a Šárecká. Projíždět se tudy bude jedním jízdním pruhem.
Firma podle mluvčí vypíše nový tendr, který bude na vypracování projektu i uskutečnění oprav. Most z roku 1928 je ve špatném stavu a nebyl nikdy opravován.
Na facebooku Technické správy komunikací hlasovalo 731 lidí pro pojmenování Lanový, což bylo 85 procent respondentů. Na twitteru to bylo 87 procent z 231 hlasujících.
Most, po kterém vede jedna z nejvytíženějších silnic v Praze, byl uzavřen kvůli zátěžovým testům a měřením nosných lan nutným pro jeho údržbu a opravu.
K odstranění graffiti z pilíře Karlova mostu, kterým památku poškodili v pondělí večer dva sprejeři, je potřeba restaurátorský záměr schválený památkáři, řekla mluvčí TSK.
Město již nechalo vylepšit a zmodernizovat své stránky opravujeme.to, kde jsou informace o dopravních omezeních. Nově systém neobsahuje pouze plány TSK, ale všech dotčených institucí.
Tramvaje i automobily budou muset jezdit po objízdných trasách. Náhradní autobusová doprava nebude zavedena. Další testy provede na mostě TSK o víkendu 8. a 9. června.
Smolka se do čela společnosti dostal v roce 2017. Ve vedení firmy nahradil tehdejšího šéfa Ladislava Pivce, který byl odvolán poté, co kvůli zakázkám zasahovala na TSK policie.
Na most v pražské Bubenské ulici u stanice metra Vltavská se vrátila osobní auta do 3,5 tuny. Jezdit mohou řidiči směrem do Holešovic. Nákladní automobily na most nadále vjíždět nesmí.
Mezi odvolanými je i bývalá primátorka Adriana Krnáčová (ANO), která působila v radě Výstaviště od října. Radní zároveň zvolili nové zástupce v orgánech firem.
Mluvčí dopravního podniku Aneta Řehková sdělila, že se ve čtvrtek kvůli výluce tramvají neobjevily žádné komplikace. Problémy nenastaly ani v automobilové dopravě.
K úniku z poškozené nádrže nákladního vozu došlo časně ráno. Původně se měla silnice otevřít až v neděli, správa komunikací však informovala, že místem bylo možné jezdit v pátek kolem 18. hodiny.
Statisíce korun vynaloží každoročně Technická správa komunikací (TSK) v Praze na údržbu chodníků s mozaikovou dlažbou. Ta bývá především v centru města často poškozená.
Aktuální mapa uzavírek v Praze, to je jeden červený piktogram vedle druhého. Tento týden strávili řidiči třeba v kolonách na pražské magistrále klidně i hodinu.
Silná bouře v sobotu již poněkolikáté zatopila pražský Anděl. Technická správa komunikací plánuje vyčištění a odvodnění komunikací a mimořádnou prohlídku kanalizací.
Za nejrozsáhlejší výpadek bezpečnostního systému v pražském tunelu Blanka může podle Technické správy komunikací vyhoření síťového přepínače – tzv. switche.
kkTechnická správa komunikací v pátek vybrala firmu, která má zabezpečit úsek Libeňského mostu v havarijním stavu. Firma má s pracemi začít okamžitě a místo opravit do 30 dnů.
Pražská Technická správa komunikací (TSK) připraví komplexní zprávu ze všech svých dokumentů, které se vztahují ke zřícené lávce mezi Císařským ostrovem a Trojou.
Pražská Technická správa komunikací (TSK) stále nedostává státní dotace. Před dvěma týdny je zmrazilo ministerstvo dopravy. Reagovalo tak na zásah kriminalistů v organizaci. Ti prověřují zhruba třicet veřejných zakázek, které se týkají například modernizace technologií v Těšnovském tunelu nebo systému řízení křižovatek.
Policie je v kauze Technické správy komunikací přesvědčena, že rozkryla léta zavedený korupční systém. Za úplatky podle vyšetřovatelů měly vybrané firmy soutěže o zakázky pod kontrolou od A až do Z. Mohly si vyrobit zadávací podmínky, vybíraly si domluvené "soupeře", a když se náhodou přihlásil někdo "cizí", dostaly šanci ho vyšachovat.