Ženy se proměnily v krávy. Za svou reklamu se jihokorejská firma omluvila
Největší jihokorejská mlékárenská firma Seoul Milk se omluvila za reklamu, v níž se ženy proměnily v krávy poté, co je tajně natáčel muž, jak cvičí jógu na louce. Informoval o tom ve středu server BBC.
„Upřímně se omlouváme všem, koho reklama na mléko zveřejněná 29. listopadu urazila,“ napsala firma Seoul Dairy Cooperative, partnerská společnost firmy Seoul Milk.
„Bereme tuto záležitost velmi vážně a prošetříme ji. Rovněž budeme dávat pozor, abychom podobným incidentům v budoucnu zabránili,“ dodala v omluvě na webu, upozornil server BBC.
Google zakáže od listopadu reklamy, které popírají klimatickou změnu. Od prosince i YouTube
Číst článek
Propagační video po kritice firma stáhla z platformy YouTube, předtím se ale stačilo rozšířit na sociálních sítích.
Reklama začíná tím, jak muž s kamerou prochází lesem. Následují záběry na malebnou přírodu a horský potůček, z něhož ženy pijí průzračnou vodu. „Konečně jsme je dokázali natočit v místě nedotčené čistoty,“ říká na videu mužský hlas.
Muž s kamerou se pak skrývá v lese a ženy tajně točí, jak na louce cvičí jógu. Když omylem šlápne na větvičku, ženy vyruší. Následuje záběr na louku, kde jsou místo žen krávy.
Reklama končí slovy: „Čistá voda, organické krmivo, stoprocentně čisté Seoul Milk. Organické mléko z organického ranče v příjemné přírodě Čchongjangu.“
Nejde o první případ reklamy mlékárenské firmy Seoul Milk, který vzbudil široký ohlas. V roce 2003 její jogurt v reklamě propagovali nazí lidé, kteří jogurtem po sobě stříkali. Šéf marketingu i herci v reklamě pak dostali pokutu za obscénnost, uvedla BBC.