Každý v Česku může prožít svůj příběh, láká nová kampaň na podporu cestovního ruchu
Agentura Czech Tourism odstartovala novou kampaň na podporu cestovního ruchu. Jmenuje se Česko – místo pro váš příběh a cílí zejména na turisty ze zahraničí, kteří jsou pro Česko zásadním zdrojem příjmů.
Kampaň se zaměřuje na tři oblasti cestovního ruchu. Turisty z ciziny by do České republiky mělo přivést české kulturní dědictví, lázeňství a sport a aktivní dovolená.
Autoři projekt založili na tom, že každý může v České republice prožít svůj příběh. Tuto myšlenku ukazují na konkrétních případech.
Podrobnosti o nové kampani na podporu cestovního ruchu v Česku zjišťoval redaktor Nikola Bojčev
Například německé turisty má zaujmout příběh Alberta Einsteina, kterého Praha inspirovala k objevu teorie relativity. Do České republiky by je měl přilákat také básník Johann Wolfgang Goethe, který v Mariánských Lázních prožil milostné dobrodružství.
Stranou však nezůstávají ani domácí turisté. Do českých lázní je bude zvát filmová hvězda 20. a 30. let Adina Mandlová, a to právě připomínkou svých lázeňských pobytů.
Tvůrci kampaně se zaměřili především na movité turisty. Ostatně na bohatší klientelu, například milovníky golfu, se agentura soustředila už v minulosti.
Czech Tourim chce prostřednictvím kampaně prodloužit turistickou sezonu v Česku. Za nákup médií pro kampaň utratila 22 milionů korun a agentuře MARK BBDO zaplatila za kreativní část kampaně skoro dva miliony.
Návštěvnost České republiky je podle ředitele agentury v posledních dvou letech slušná. V roce 2010 přijelo 21 milionů zahraničních turistů, v loňském roce to bylo přes 22 milionů.