Z Bulharska se vrátili další klienti zkrachovalé cestovní kanceláře BG Travel

Ranním speciálem se z bulharského Burgasu vrátili další klienti zkrachovalé cestovní kanceláře BG travel. V zahraničí zůstává ještě stovka klientů. Pomoc turistům nabízí i český konzulát v Bulharsku. Společnost z Liberce nechala v zahraničí celkem 265 lidí.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Zkrachovalá cestovní kancelár BG Travel v Jablonecké ulici v Liberci v době vyhlášení úpadku stále nabízela zájezdy

Zkrachovalá cestovní kancelár BG Travel v Jablonecké ulici v Liberci v době vyhlášení úpadku stále nabízela zájezdy | Foto: Ivana Bernáthová | Zdroj: Český rozhlas

128 klientům zkrachovalé cestovní kanceláře BG Travel si nakonec pobyt zkrátili o necelý den. Místo večer už odletěli brzo ráno. Někteří klienti si stěžovali na špatnou komunikaci s cestovní kanceláří.

Jediné informace podle nich poskytla pojišťovna nebo si je cestující vyměňovali mezi sebou navzájem. Včera některým z nich přišla od pojišťovny sms zpráva o změně odletu.

O náhradu škody mohou cestující žádat pojišťovnu Generali nejpozději do šesti měsíců. Většina klientů nakonec o kompenzaci neuvažuje, po příletu ale někteří z nich neskrývali rozladění.

Přehrát

00:00 / 00:00

Marie Sýkorová se zajímala o osud klientů zkrachovalé cestovní kanceláře

„Na pojišťovnu jsme si museli zavolat sami a všechno si zařídit, takže nás to stálo i dost peněz. Cestovní kancelář se neozvala, ta prostě mlčela. Nakonec nám let posunuli o jeden den dopředu. Jsou tam ale lidi, kteří tam jsou dva tři dny a nevědí, kdy poletí. Nechápali jsme, proč nám to zkrátili, když oni čekají dva dny na odlet,“ říká jedna z klientek, která pochází ze Semilska a pokračuje:

„Všichni jsme nadávali na ubytování, protože jsme měli úplně jiné ubytování, než jsme měli mít. Měli jsme být v hotelu a byli jsme v penzionu. Měli jsme být 200 metrů od pláže, byli jsme kilometr od pláže.“

„Hlavně mezi sebou jsme si předávali informace. Našli si nás další klienti z jiných hotelů, kteří nám dávali informace. V knize na recepci jsme si nechávali vzkazy,“ říká další z klientek Simona Susková z Hodkovic na Liberecku.

Svou dovolenou si naopak pochvalovala Karolína z Jablonce nad Nisou: „Úplně bezvadně, kromě toho, že nám vyměnili hotel. Bylo to od pátku do pátku, akorát jsme přiletěli o 12 hodin dřív, což zas není problém. Všechno ale fungovalo.“

Spolupráci s pojišťovnou potvrzuje i Martina Čvančarová z Krupky u Teplic: „Nám přišla sms od pojišťovny, že je všechno v pořádku, jen že se mění let. Postarali se o nás."

Marie Sýkorová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme