Z Bulharska se vrátili další klienti zkrachovalé cestovní kanceláře BG Travel
Ranním speciálem se z bulharského Burgasu vrátili další klienti zkrachovalé cestovní kanceláře BG travel. V zahraničí zůstává ještě stovka klientů. Pomoc turistům nabízí i český konzulát v Bulharsku. Společnost z Liberce nechala v zahraničí celkem 265 lidí.
128 klientům zkrachovalé cestovní kanceláře BG Travel si nakonec pobyt zkrátili o necelý den. Místo večer už odletěli brzo ráno. Někteří klienti si stěžovali na špatnou komunikaci s cestovní kanceláří.
Jediné informace podle nich poskytla pojišťovna nebo si je cestující vyměňovali mezi sebou navzájem. Včera některým z nich přišla od pojišťovny sms zpráva o změně odletu.
O náhradu škody mohou cestující žádat pojišťovnu Generali nejpozději do šesti měsíců. Většina klientů nakonec o kompenzaci neuvažuje, po příletu ale někteří z nich neskrývali rozladění.
„Na pojišťovnu jsme si museli zavolat sami a všechno si zařídit, takže nás to stálo i dost peněz. Cestovní kancelář se neozvala, ta prostě mlčela. Nakonec nám let posunuli o jeden den dopředu. Jsou tam ale lidi, kteří tam jsou dva tři dny a nevědí, kdy poletí. Nechápali jsme, proč nám to zkrátili, když oni čekají dva dny na odlet,“ říká jedna z klientek, která pochází ze Semilska a pokračuje:
„Všichni jsme nadávali na ubytování, protože jsme měli úplně jiné ubytování, než jsme měli mít. Měli jsme být v hotelu a byli jsme v penzionu. Měli jsme být 200 metrů od pláže, byli jsme kilometr od pláže.“
„Hlavně mezi sebou jsme si předávali informace. Našli si nás další klienti z jiných hotelů, kteří nám dávali informace. V knize na recepci jsme si nechávali vzkazy,“ říká další z klientek Simona Susková z Hodkovic na Liberecku.
Svou dovolenou si naopak pochvalovala Karolína z Jablonce nad Nisou: „Úplně bezvadně, kromě toho, že nám vyměnili hotel. Bylo to od pátku do pátku, akorát jsme přiletěli o 12 hodin dřív, což zas není problém. Všechno ale fungovalo.“
Spolupráci s pojišťovnou potvrzuje i Martina Čvančarová z Krupky u Teplic: „Nám přišla sms od pojišťovny, že je všechno v pořádku, jen že se mění let. Postarali se o nás."