Hraje se na jevišti Nové scény. Lidé sedí v kruhu na vyvýšených schodech a pozorují, co se děje uprostřed. Mladí muži například stojí u ohně, ohřívají si ruce a vzpomínají, jak to tehdy bylo.
Praha–Holešovice, ulice Komunardů. Je únor a právě tady se před bezpečnostní kamerou zdejší banky naposledy mihnul ten kluk. Pak už o něm nikdo neslyšel. Zjistí se, kam zmizel Mostbeautifulboy?
„I když humor je černý, tak přeci jenom je tam nějaké světlo, láska, touha. To, po čem touží každý člověk, aby život prožil v nějaké radosti,“ říká v rozhovoru pro Radiožurnál David Prachař.
„Je to film, který je možná specifický, snaží se vykročit z toho, co obvykle v české kinematografii vidíme. Film zdobí snaha o svéráz a specifický autorský výraz,“ tvrdí filmový kritik Pavel Sladký.
Láska, odpuštění, ale také plno kouzel. To nabízí pondělní představení Bouře, které otevírá letošní ročník divadelního festivalu Letní shakespearovské slavnosti.
Chramostová spojovala 20. a 21. století české kultury a politiky a nikdy neztratila schopnost kritického pohledu a odstupu, uvedl v reakci ředitel Národního filmového archivu Michal Bregant.