Výstavu luxusního zboží krize neovlivnila

Navzdory hospodářské krizi v pražském Veletržním paláci začala přehlídka mmotion, tedy výstava nejrůznějšího luxusního zboží od diamantů po vrtulníky. Součástí akce je i veletrh plastické a estetické chirurgie a také výstava originálního nábytku.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Na sportovní a luxusní notu

Na sportovní a luxusní notu | Foto: Petr Jansa

Podle ředitele pořádající společnosti AC Expo Adama Webera i přes hospodářskou krizi lidé stále nakupují luxusní zboží: "Protože naše klientela stále peníze má. Samozřejmě i oni šetří a naši vystavovatelé na to zareagovali tím, že připravili například veletržní slevy."

Přehrát

00:00 / 00:00

O přehlídce luxusního zboží mmotion mluvil na Radiožurnálu její ředitel Adam Weber.

Na přehlídku chodí lidé ve špičkových pozicích ať už z byznysu nebo umělecké scény. Podle Webera, ale není veletrh určen jen pro ně: "Máme omezenou edici vstupenek i pro veřejnost, pro fanoušky, protože jsme se stali takovým poutním místem nejenom milionářů ale i lidí, kteří mají rádi rychlé luxusní vozy. Je to totiž jediné místo v Čechách, kde jich pohromadě můžou vidět tolik."

Lenka Rafaelová, Jan Richter Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme