Výstavu luxusního zboží krize neovlivnila
Navzdory hospodářské krizi v pražském Veletržním paláci začala přehlídka mmotion, tedy výstava nejrůznějšího luxusního zboží od diamantů po vrtulníky. Součástí akce je i veletrh plastické a estetické chirurgie a také výstava originálního nábytku.
Podle ředitele pořádající společnosti AC Expo Adama Webera i přes hospodářskou krizi lidé stále nakupují luxusní zboží: "Protože naše klientela stále peníze má. Samozřejmě i oni šetří a naši vystavovatelé na to zareagovali tím, že připravili například veletržní slevy."
O přehlídce luxusního zboží mmotion mluvil na Radiožurnálu její ředitel Adam Weber.
Na přehlídku chodí lidé ve špičkových pozicích ať už z byznysu nebo umělecké scény. Podle Webera, ale není veletrh určen jen pro ně: "Máme omezenou edici vstupenek i pro veřejnost, pro fanoušky, protože jsme se stali takovým poutním místem nejenom milionářů ale i lidí, kteří mají rádi rychlé luxusní vozy. Je to totiž jediné místo v Čechách, kde jich pohromadě můžou vidět tolik."