Volební kampaň finišuje, strany se představí v České televizi a Českém rozhlase
Strany a hnutí kandidující ve sněmovních volbách se od středy začnou samy představovat voličům v České televizi a Českém rozhlasu. Volební kampaň tím tradičně míří do cílové rovinky. Volební videa strany obvykle nabízejí také na internetu.
Kandidující strany mají ze zákona v každém z médií veřejné služby k dispozici celkem 14 hodin vysílacího času. Mohou tohoto času využít k představení svého programu a kandidátů. Podle expertů na výzkum veřejného mínění a psychologii však nemá tento druh propagace na výsledek voleb velký dopad.
Volební vizitky: představujeme kandidáty do sněmovny
Číst článek
Český rozhlas bude spoty vysílat na stanicích Radiožurnál, Vltava a Dvojka v půlhodinových blocích. Jako první se strany představí ve vysílání stanice Vltava, a to už před šestou hodinou ranní.
Na Radiožurnálu jejich vysílání začne po 22. hodině a na Dvojce půl hodiny před půlnocí. Radiožurnál bude spoty vysílat do 17. října, ostatní dvě stanice skončí s jejich vysíláním o den dříve.
Česká televize bude propagační videa stran vysílat do 18. října na programech ČT1 a ČT2, a to v celkem 28 blocích. V 9.00 začne vysílání spotů na kanálu ČT2, v 16.35 na kanálu ČT1.
Starostové ve středu mohou stranám také vyhradit prostor pro vylepení volebních plakátů. Kandidující uskupení však už obvykle mají zamluvené reklamní plochy.