Maďarská veřejnoprávní média pořádala charitativní akci, vybralo se 120 milionů forintů

Adventní charitativní akci s heslem Je dobré být dobrým zorganizovala maďarská veřejnoprávní média. Za jeden den vysílání se podařilo vybrat 120 milionů forintů, tedy v přepočtu asi 12 milionů korun.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Kasička, pokladnička, peníze, spoření

Kasička, pokladnička, peníze, spoření | Foto: Fotobanka stock.xchng, Sanja Gjenero

Televize s rozhlasem spojily podruhé síly a připravily celodenní vysílá pro dobročinné účely. Tentokrát podpořily katolickou charitu, která posouvá finanční prostředky dál, například dětem.

Šéf Televize a rozhlasu Zsolt László Szabó prozradil, že kolegové se sami hlásí na dlouhý vysílací den. Dohromady se na přípravě programu podílelo více než 100 pracovníků veřejnoprávních médií.

Peníze se vybírají tak, že za jedno zavolaní na takzvané dárcovské telefony nebo poslání sms zprávy daruje člověk 500 forintů, to je zhruba 50 korun.

Přehrát

00:00 / 00:00

Podrobnosti o charitativní akci veřejnoprávních médií v Maďarsku zjišťoval Gregor Martin Papucsek

Oba způsoby fungují už od listopadu, stejně jako je k dispozici účet katolické charity, kam mohou lidé posílat peníze. Rozhlas a televize ho permanentně propagují.

Slavné osobnosti také nabízejí svoje vzácné předměty, které mohou lidé přes internet nebo telefon vydražit. Například otec známého hokejisty Gábora Ocskaiho, který zemřel před 5 lety, přinesl synův dres a chrániče do dražby.

Za jeden den se podařilo vybrat 120 milionů forintů, což je zhruba 12 milionů korun.

Gregor Martin Papucsek, Anna Jadrná Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme