Na lávce za 300 milionů korun se stále drží po deštích voda kvůli špatně položenému povrchu. Firma ho teď musí přebrousit a znovu vyspádovat. Bez oprav není možné lávku zkolaudovat.
Asi třetina Ostravy je kvůli zatopeným parovodům bez teplé vody a voda komplikuje provoz na jedné z hlavních dopravních tepen města. Hydrologové navíc předpovídají kulminaci vodních toků.
Potom, co voda ustoupí, musíme zjistit, v jakém stavu je celá dopravní infrastruktura. Komplikacemi byla zasažená celá republika,“ přibližuje ve Speciálu Radiožurnálu ministr Martin Kupka (ODS).
Velké omezení se týká také vlaků do Polska. Dráhy provoz zajistí pouze v úsecích Praha – Olomouc, Bohumín – Polsko a Ostrava – Žilina. Soupravy nepojedou mezi Bohumínem/Ostravou a Olomoucí.
Stát zpřísní kontroly technického stavu vozidel. Podle ministra dopravy Kupky příští rok vznikne nová silniční inspekce a stát bude úžeji spolupracovat s obcemi a úřady, pod které spadají STK.
Národní dopravní informační centrum v Ostravě je hlavním neuralgickým bodem sdílení informací o dění na českých silnicích. Sbíhají se sem data o nehodách a uzavírkách z celého Česka.
Vedení letiště oznámilo, že nůžky nakonec našel zaměstnanec v tom samém obchodě, kde se ztratily. Ministerstvo dopravy a turistiky vyzvalo provozovatele letiště, aby příčinu incidentu vyšetřil.
Více než 6 kilometrů dlouhá stavba za 688 milionů korun výrazně uleví přetíženému centru města, kterým i po dokončení části dálnice D11 projíždí těžká tranzitní doprava.
Na českých silnicích přibývá nehod, které způsobí únava nebo mikrospánek. Za celý loňský rok jich bylo, jak ukazují data Centra dopravního výzkumu, přes 1600.
Podle stránek norimberského letiště je provoz přerušen od 05.42 a není jasné, kdy se ho podaří obnovit. Během dne tak cestující musí počítat se zpožděními.
Je to téměř pětina všech nováčků, kteří letos získali oprávnění skupiny B. Vyplývá ze statistik resortu dopravy. Sedmnáctiletí smí řídit auto od letošního ledna v rámci takzvaného systému L17.
Dotace podporující rozvoj nákladní kombinované dopravy namísto silniční nedosahují podle Národního kontrolního úřadu (NKÚ) svých cílů. Úřad viní zejména špatný stav českých železnic.
Francouzská vysokorychlostní železnice v noci na pátek čelila koordinované žhářské sabotáži s cílem zásadně narušit dopravu ve Francii a zejména v Paříži před začátkem olympiády.
Po dokončení testů letos v prosinci se začnou výsledky výzkumu Západočeské univerzity zavádět do praxe. Tramvaje detekují překážky za pomoci senzorických čidel.
Na dálnici D1 na výjezdu z Prahy se tvoří dlouhé kolony kvůli odstraňování následků dopravní nehody. Policie žádá řidiče, aby se místu vyhnuli. Uvedla to na síti X.
„Cestující autem čeká jeden z nejhorších dopravních víkendů sezony. Během loňského léta byl poslední červencový víkend zdaleka ten nejpřetíženější, pokud jde o zácpy,“ uvedl ADAC.
Už jednou narazila, teď Praha 1 zkouší zakázat v noci vjezd do části centra kolem Dlouhé ulice znovu. Server iROZHLAS.cz ale zjistil, že pražský magistrát s omezením noční dopravy nadále nesouhlasí.
Největší zpoždění nabral let do Neapole, a to 5 hodin. „Šlo o kombinace několika věcí. Jednak bylo v Neapoli nepříznivé počasí, poté byl zase přetížený letový provoz,“ vysvětlila mluvčí letiště.
V noci zasáhly bouřky nejvíce východ Čech. Hasiči odklízeli spadlé stromy z železničních tratí, odčerpávali vodu z potoků a evakuovali tábory z Vápovic na Jihlavsku a Zahradiště na Žďársku.
„Konzervativní strana posune spíše doprava, než aby se posouvala do politického středu a snažila se získat hlasy od labouristů,“ říká politolog z Univerzity v Glasgow Jonathan Parker.