Na lávce za 300 milionů korun se stále drží po deštích voda kvůli špatně položenému povrchu. Firma ho teď musí přebrousit a znovu vyspádovat. Bez oprav není možné lávku zkolaudovat.
„Policie potřebuje nutně více možností, aby mohla při pátrání po zločincích používat také biometrické rozpoznávání obličejů,“ uvedl bavorský ministr vnitra Joachim Herrmann.
Francouzská vysokorychlostní železnice v noci na pátek čelila koordinované žhářské sabotáži s cílem zásadně narušit dopravu ve Francii a zejména v Paříži před začátkem olympiády.
Jeden z vstupů na straně u hotelu Grand radnice ponechá, aby měla přístup do podzemních prostor. Ty úplně nezaniknou, ale kvůli technickému stavu bude nutná jejich úprava.
V noci Správa železnic zavedla na trati sedmihodinovou výluku kvůli odstraňování následků nehody. „Vrak vagonu byl přesunut na kusou kolej. Na trati se od 16.32 jezdí bez omezení,“ uvedl Kavka.
Nové nádraží bude přímo vedle staré stanice Bubny, bude ale o dost větší, se čtyřmi kolejišti, přilehlým parkem, občanskou vybaveností ve spodním patře a s terasou.
Závorářka Pavla klikou spouští závory na přejezdu v Žimu na Teplicku. Musí otočit 45krát, a když motoráček projede, tak zase znovu na druhou stranu, aby šly závory nahoru.
Nová brána do města. Tak se mluví o opraveném vlakovém nádraží v Českých Budějovicích. Prokouklo natolik, že se na ně chodí lidi dívat, i když nikam nejedou.
Roky chátrající budova nádraží Vyšehrad se podle návrhu projektu Karlin Port Real Estate změní v komplex s mikrobyty. Záchranu budovy i dostavbu další části zajistí studio Archina design.
„Neustále se tady děje obtěžování občanů a je tady nepořádek. V krátké době jsme mohli registrovat, že někteří zaměstnanci nepracovali tak, jak mají,“ uvedl starosta Sokolova.
Omezení provozu se dotkne trati mezi Brnem a Jihlavou a Brnem a Židlochovicemi. Podle webu Českých drah budou vlaky na této trati mít až půlhodinové zpoždění.
Sdílená informace je tedy skutečně nepravdivá. Server iROZHLAS.cz vyvrací celý příspěvek v dalším díle seriálu Ověřovna! a vysvětluje i možnou motivaci šiřitelů těchto falešných informací.
Útočník měl podle stanice BFM TV nejspíš malý kapesní nůž. Policisté po něm třikrát vystřelili. A zasáhli ho. Podle policie je jeho stav vážný, v nemocnici bojuje o život.
Nádraží Jedlová je železniční uzel. Je to snad jediné nádraží, které se nejmenuje po obci, ale po kopci. Vedou sem cyklotrasy, schází se tu hodně cyklistů z celého Šluknovského výběžku.
Přes dva miliony lidí už našlo dočasné útočiště v sousedním Polsku před Ruskem vedenou válkou. Z pohraničních měst se po příjezdu do Polska přesouvají vlaky a autobusy dál do vnitrozemí.
Teď jsou nástupiště plná lidí utíkajících před válkou. A i když z nástupišť odjíždí jeden přeplněný vlak na západ za druhým, uprchlíků v polské Přemyšli neubývá.
Modernizace trati z pražských Bubnů k Výstavišti by měla být hotová do roku 2025. Nejvýraznějším prvkem modernizace úseku bude nová stanice Praha Bubny, která vznikne za Negrelliho viaduktem.
Když jsem před čtvrt stoletím popisoval, jak bude vypadat brněnské hlavní nádraží, jeden starší kolega konstatoval: „Pamatuj, půjdeš do důchodu a stavba ještě nezačne.“ Tehdy jsem se smál.
Do voleb opravíme šedesát nádražních budov, slíbila před třemi lety vláda. Rekonstrukcí měly projít třeba pražské Smíchovské nádraží nebo stanice v Mostě.