Česko už má Trošku, Magnuska i zástupy pseudoromantických komedií s patrně větší tradicí a vlivem, než si připouštíme. Toulová se rozhodla věnovat síly tomu, že si v tomto odvětví vybuduje kariéru.
Po šesti slabých filmech z let 2014 až 2020 se Allenova novinka bude jevit jako velmi solidní počin. Je ale potřeba vzít v potaz, že laťka se v poslední fázi režisérovy tvorby ocitla až příliš nízko.
V nové francouzské tragikomedii se daří skrze originální zápletku spojit pocit technologického vystřízlivění s uvědoměním, že minulost nikdy není tak dokonalá, jak se zdá v našich vzpomínkách.
Romantická komedie LOVEní má skoků a zatáček jak trať Velké pardubické – což prosím není vůbec nahodilé přirovnání. I ten taxis už jste ale v televizi viděli nejméně stokrát.
Už od úvodní scény, kde Hanzlík vyjede z lesa na bílém koni, aby zachránil čtveřici cyklistek, je jasné, že Léto s gentlemanem bude víc směšné než doopravdy vtipné.
Romantická dramedie Nápadník je i díky sympatickým hlavním hrdinům příjemným zakončením na pohled hezké trilogie, která si ale příliš nepotrpěla na děj.
Trojice nadějných filmařů nalézá přechodný domov u 40leté matky v krizi ve snímku, který nešetří zidealizovanými představami nejen o filmové branži, ale i o vztazích mezi lidmi.