Beckham v Paris Saint Germain je pro katarské majitele především obchodní značkou

Jak rozšířit obchodní značku do celého světa? Koupí klubu v nejkrásnější světové metropoli, získáním několika sportovních hvězd a také angažováním velvyslance, který bude propagovat značku. To je strategie katarských šejků, která funguje. Nejlepším velvyslancem, jaký byl na trhu k mání, a tedy i novou posilou fotbalového klubu Paris Saint Germain se stal Angličan David Beckham.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

David Beckham s dresem svého nového klubu Paris St. Germain

David Beckham s dresem svého nového klubu Paris St. Germain | Zdroj: Reuters

„Pracovali jsme na naší dohodě dlouho a teď se to konečně podařilo, budu tady sám, žena zůstane s dětmi v Londýně, protože děti musí chodit do školy, ale těším se na tu zkušenost a nové mužstvo,“ prohlásil David Beckham po podpisu smlouvy a tiskové konferenci.

Tato fotbalová ikona je pro katarské šejky klíčovým nástrojem k cestě na asijské trhy, právě tam pomůže Beckham upevnit značce její renomé. A pomůže získávat kontrakty na přenosy z francouzské ligy, soutěže, která dosud postrádala pro svět atraktivitu. Fotbaloví příznivci Paris Saint Germain jsou z příchodu Beckhama nadšeni.

Přehrát

00:00 / 00:00

O významu nového angažmá Davida Beckhama informoval zahraniční zpravodaj Jan Šmíd

„Myslím, že přinese velkou zkušenost a může být příkladem pro mladé, i když zůstane na lavičce. Nebo naopak, když uvidí, že tak slavný hráč se dokáže vyrovnat s tím, že je náhradníkem, tak to pro ně bude něco znamenat. Týmu určitě pomůže,“ tvrdí jeden z dlouholetých fandů pařížského klubu a ani on nepochybuje o tom, že angažmá Beckhama výrazně přesahuje hranice sportu.

„Beckham je ikona. Myslím, že je známý na všech kontinentech, v Číně, ve Spojených státech, na Blízkém východě, takže značka PSG stoupne, z hlediska obchodu je to úžasný přínos. Paris Saint Germain s ním bude úplně jiným klubem, především kvůli té image, kterou mu přinese,“ dodává.

Fotbalista dá svůj pětiměsíční plat na charitu, ale bude mít procenta z prodeje svých dresů. A ty půjdou zejména v Asii rychle na odbyt.

Jan Šmíd, kko Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme