Internetové obchody krizi nepocítily
Nakupování přes internet šetří nejen čas, ale někdy také peníze. Po internetu nakupuje stále více lidí. Spotřebitelé jsou navíc ochotni utrácet na internetu i za krize.
Zatímco tržby klasických hypermarketů klesají, internetové obchody krizi nepocítily. Transakce, které se provádějí přes internet, totiž stále rostou.
Kateřina Nerudová, manažerka projektu PaySec, mluvila o nakupování přes internet.
"Jen za první tři čtvrtletí tohoto roku jsme zaznamenali minimálně desetiprocentní nárůst transakcí," upřesňuje manažerka projektu PaySec Kateřina Nerudová.
Jedním z hlavních důvodů, proč čím dál víc lidí nakupuje na internetu, je snaha ušetřit. "Cena je jedním z motivátorů, ale ne jediným. Každopádně velké rozdíly v ceně mezi kamenným a internetovým obchodem jsou například u výpočetní techniky," říká Nerudová.
Zákazník by si podle Nerudové měl nicméně při nakupování zjistit například to, jestli má e-shop dobré reference. "Jestli tam má na sebe uvedeny všechny kontakty. Důležité je také podívat se například na ceník," dodává manažerka.