Největší podíl na sledovanosti televizí měla v prvním pololetí Česká televize

Největší podíl na sledovanosti televizí měla v prvním pololetí Česká televize. Její kanály sledovalo v průměru 30,9 procenta diváků starších 15 let, což je o procentní bod meziročně více. Vyplývá to z údajů ATO, které ve středu prezentovala Česká televize.

Praha Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Česká televize

Ilustrační foto. | Foto: Michaela Danelová | Zdroj: iRozhlas

Skupina Nova dosáhla podílu 29,2 procenta, kanály Primy získaly dohromady 22,2 procenta a TV Barrandov měla podíl na sledovanosti přes sedm procent.

Mezi hlavní programové události v České televizi patřila volba prezidenta republiky, olympijské hry a filmové a seriálové novinky.

Podle mluvčí Karolíny Blinkové pořady České televize zařazené do hlavního vysílacího času dosáhly podílu 29,5 procenta.

Nejsledovanějším pořadem prvních šesti měsíců letošního roku, a to na všech českých televizích, byl podle ČT Prezidentský duel z konce ledna, který na kanálech ČT1 a ČT24 v průměru vidělo 2,71 milionu diváků starších 15 let.

ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme