V Praze začíná reklamní festival PIAF, soutěžit budou upoutávky na pivo

Odborníci z celého světa v oblasti reklamy a marketingu se dnes scházejí v Praze. Začíná první ročník festivalu PIAF a potrvá až do pátku. Na Žofín se proto sjely špičky v tomto oboru. Mluvit budou o nejnovějších trendech, které poznamenávají reklamní trh, ať už je to digitalizace, internet nebo třeba dopady hospodářské krize.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Marek Hlavica

Marek Hlavica | Foto: Prague International Advertising Festival

Na festivalu se představí stovky prací světových, evropských i domácích tvůrců. Podle výkonného ředitele festivalu PIAF, Marka Hlavici, chtějí organizátoři vytvořit mezinárodně uznávaný festival v oboru reklamy a marketingu:

Přehrát

00:00 / 00:00

O první ročníku festivalu PIAF mluvil v poledních Ozvěnách dne jeho výkonný ředitel Marek Hlavica.

„Slibujeme si od toho, že se nám podaří v Praze vybudovat tradici mezinárodního reklamního festivalu, který je odsud nejblíže několik set kilometrů, že přilákáme do Prahy tvůrce, protože Praha je krásná a inspirativní, a proto se sem rádi a často vracejí. A že díky nim a jejich know how, které sem přivezou, pozvedneme úroveň české reklamy a české kreativity.“

On sám ale přiznává, že kvalita českých upoutávek za světovou produkcí trochu pokulhává: „Pokud bychom to posuzovali měřítky vítězství a úspěchu v reklamních soutěžích podobných jako je PIAF, tak to zas není až taková sláva, protože nejprestižnější festival, jehož ceny si všichni váží, Cannes Lions, tak tam česká reklama uspěla snad dvakrát nebo třikrát v historii a je to spíše ojedinělý jev.“

Mezinárodní festival PIAF má i soutěžní program. Reklamní díla budou soutěžit v deseti kategoriích, které se rozlišují podle typu médií. "To je jeden typ rozlišení a pak máme specialitu, která je vysloveně česká – kategorii pivní reklamy. Byli bychom rádi, kdybychom v Praze soustředili nejlepší evropské a světové reklamy, které každý rok zaplaví reklamní trh," dodává Hlavoca.

Nikola Bojčev, Veronika Sedláčková, Lenka Rafaelová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme