Agentura pro výzkum rakoviny zařadila sladidlo do seznamu 2B, který má zhruba 300 položek. Jsou na něm například kyselina kávová, aloe pravá, práce v textilním průmyslu, povolání hasiče či tesařství.
Campa-cola vznikla v 70. letech a v té době se těšila velké popularitě. Kvůli indickému socialisticky řízenému hospodářství totiž vláda regulovala podnikání cizích firem a Cola tak neměla konkurenci.
Miro Žbirka se svou deskou Posledné veci figuruje v kategoriích Album, Sólový interpret a Slovenské album. Píseň Nejsi sám, kde zpívá i jeho syn David, který album produkoval, může být Skladbou roku.
Kavárny plánují zvýšit ceny v nápojovém lístku zřejmě už o prázdninách, a to minimálně o deset procent. Třeba za cappuccino tak nově zákazníci zaplatí přes 60 korun.
Francouzská kosmetická firma L'Oréal sdělila, že v Rusku uzavře své obchody a pozastaví tam investice. Vývoz do země pozastavuje také italský výrobce luxusních automobilů Ferrari.
U nealkoholických nápojů nebyly od července do září žádné výrazné cenové výkyvy podle analýzy zřetelné. Výjimkou byla Kofola, jejíž cena stoupla v průměru o sedm procent na 39 korun za půllitr.
S rošádami začal portugalský kanonýr Cristiano Ronaldo, který při setkání s novináři před zápasem s Maďarskem od sebe odsunul dvě láhve Coca-Coly a ukázal, že preferuje čistou vodu.
Cristiano Ronaldo dal v pondělí na tiskové konferenci před zápasem jasně najevo svůj názor na slazené nápoje. Ze stolu vzal dvě lahve Coca-Coly a nahradil je vodou.
Přísnější teď bude identifikace voličů, omezí se možnost volby na dálku či předčasného hlasování a volební proces budou víc kontrolovat státní orgány místo lokálních.
Každý rok zamíří na trh miliardy plastových lahví. Jen část z nich se ale dá následně zrecyklovat. Některé nápojářské firmy se proto pustily do vývoje a testování lahví třeba z papíru.
Firmy, které inzerci na sociálních sítích pozastavily, zahrnují mimo jiné Unilever, Verizon, Adidas, Starbucks, Coca-Cola, Ford, HP, The North Face, Volkswagen, Levi Strauss & Co. či Ben & Jerry's.
Mezi 10 největšími znečišťovateli jsou také společnosti Nestlé a PepsiCo, Mondelēz International, Unilever, Mars, P&G, Colgate-Palmolive, Phillip Morris a Perfetti Van Melle.
Nejcennější značkou světa zůstává Apple. Její hodnota se zvýšila o devět procent na 5,4 bilionu Kč. Také další tři příčky patří technologickým značkám, jsou to Google, Amazon a Microsoft.
Poslanec maďarské vládnoucí strany Fidesz vyzval k bojkotu Coca-Coly. Nelíbí se mu, že výrobce nápoje v rámci kampaně hudebního festivalu vystupuje proti homofobii.
Monster Beverage tvrdí, že plány Coca-Coly možná porušují dohodu mezi oběma podniky. Pokud by totiž Coca-Coca uvedla na trh své nové energetické nápoje, bude to pro Monster konkurence.
Více než sto let bojují americké společnosti Coca-Cola a Pepsi Cola o převahu na mezinárodním trhu s nápoji. Současné trendy, jako je zdravý životní styl, ale oběma značkám způsobují potíže.
Štíhlá lahev s elegantními křivkami, na etiketě dvě rozevlátá velká C a uvnitř tmavý bublinkový nápoj. Dnes je to přesně 130 let, co se v Americe začala prodávat Coca-Cola. Za tu dobu se z pití, kterého se nejdřív prodávalo 9 nápojů denně, stala celosvětově známá značka s miliardovým obratem.
Jeden z ruských poslanců navrhuje zakázat dovoz amerických limonád. Rozšíření protizápadních potravinových sankcí by se mělo týkat Coca-Coly nebo Pepsi. Podle poslance totiž obě společnosti sponzorují americké politiky, kteří zavedli sankce proti Rusku.
Výrobce nápojů Coca-Cola vyslyšel volání veřejnosti po změně. Přestane do svých nápojů přidávat látku zvanou bromovaný rostlinný olej. Ve velkém množství může způsobovat zdravotní potíže, zejména kožní a nervové. Proti používání této chemikálie sepsali spotřebitelé petici a byli úspěšní. V Česku se do nápojů přidávat nesmí.
Coca-Cola zůstává nejcennější značkou světa. Výrazně ji ale dohání Apple. Díky rostoucí oblibě chytrých telefonů a tabletů se této firmě zvýšila hodnota o 129 procent. Z každoročního průzkumu konzultační společnosti Interbrand také vyplývá, že do první desítky se neprobojovala žádná evropská značka.
Coca-Cola je mezi prvními americkými společnostmi, které využívají uvolnění vztahů mezi Washingtonem a barmskou vládou. Spojené státy začnou vydávat licence pro podnikání v zemi, která byla z politických důvodů americkým firmám zapovězená.
Coca-Cola i Pepsi mění ve Spojených státech složení. Jinak by totiž oblíbené limonády musely nést varování, že způsobují rakovinu. Jedna z přísad se totiž dostala na kalifornský seznam karcinogenních látek.