Fóru letos dominovaly státní podniky a prezentace moderní, soběstačné budoucnosti. Hosté mohli navštívit panely na témata od umělé inteligence až po obrněná vozidla.
Agentura pro výzkum rakoviny zařadila sladidlo do seznamu 2B, který má zhruba 300 položek. Jsou na něm například kyselina kávová, aloe pravá, práce v textilním průmyslu, povolání hasiče či tesařství.
Campa-cola vznikla v 70. letech a v té době se těšila velké popularitě. Kvůli indickému socialisticky řízenému hospodářství totiž vláda regulovala podnikání cizích firem a Cola tak neměla konkurenci.
Miro Žbirka se svou deskou Posledné veci figuruje v kategoriích Album, Sólový interpret a Slovenské album. Píseň Nejsi sám, kde zpívá i jeho syn David, který album produkoval, může být Skladbou roku.
Kavárny plánují zvýšit ceny v nápojovém lístku zřejmě už o prázdninách, a to minimálně o deset procent. Třeba za cappuccino tak nově zákazníci zaplatí přes 60 korun.
Francouzská kosmetická firma L'Oréal sdělila, že v Rusku uzavře své obchody a pozastaví tam investice. Vývoz do země pozastavuje také italský výrobce luxusních automobilů Ferrari.
U nealkoholických nápojů nebyly od července do září žádné výrazné cenové výkyvy podle analýzy zřetelné. Výjimkou byla Kofola, jejíž cena stoupla v průměru o sedm procent na 39 korun za půllitr.
S rošádami začal portugalský kanonýr Cristiano Ronaldo, který při setkání s novináři před zápasem s Maďarskem od sebe odsunul dvě láhve Coca-Coly a ukázal, že preferuje čistou vodu.
Cristiano Ronaldo dal v pondělí na tiskové konferenci před zápasem jasně najevo svůj názor na slazené nápoje. Ze stolu vzal dvě lahve Coca-Coly a nahradil je vodou.
Přísnější teď bude identifikace voličů, omezí se možnost volby na dálku či předčasného hlasování a volební proces budou víc kontrolovat státní orgány místo lokálních.
Každý rok zamíří na trh miliardy plastových lahví. Jen část z nich se ale dá následně zrecyklovat. Některé nápojářské firmy se proto pustily do vývoje a testování lahví třeba z papíru.
Firmy, které inzerci na sociálních sítích pozastavily, zahrnují mimo jiné Unilever, Verizon, Adidas, Starbucks, Coca-Cola, Ford, HP, The North Face, Volkswagen, Levi Strauss & Co. či Ben & Jerry's.
Mezi 10 největšími znečišťovateli jsou také společnosti Nestlé a PepsiCo, Mondelēz International, Unilever, Mars, P&G, Colgate-Palmolive, Phillip Morris a Perfetti Van Melle.
Nejcennější značkou světa zůstává Apple. Její hodnota se zvýšila o devět procent na 5,4 bilionu Kč. Také další tři příčky patří technologickým značkám, jsou to Google, Amazon a Microsoft.
Poslanec maďarské vládnoucí strany Fidesz vyzval k bojkotu Coca-Coly. Nelíbí se mu, že výrobce nápoje v rámci kampaně hudebního festivalu vystupuje proti homofobii.
Monster Beverage tvrdí, že plány Coca-Coly možná porušují dohodu mezi oběma podniky. Pokud by totiž Coca-Coca uvedla na trh své nové energetické nápoje, bude to pro Monster konkurence.
Více než sto let bojují americké společnosti Coca-Cola a Pepsi Cola o převahu na mezinárodním trhu s nápoji. Současné trendy, jako je zdravý životní styl, ale oběma značkám způsobují potíže.
Štíhlá lahev s elegantními křivkami, na etiketě dvě rozevlátá velká C a uvnitř tmavý bublinkový nápoj. Dnes je to přesně 130 let, co se v Americe začala prodávat Coca-Cola. Za tu dobu se z pití, kterého se nejdřív prodávalo 9 nápojů denně, stala celosvětově známá značka s miliardovým obratem.
Jeden z ruských poslanců navrhuje zakázat dovoz amerických limonád. Rozšíření protizápadních potravinových sankcí by se mělo týkat Coca-Coly nebo Pepsi. Podle poslance totiž obě společnosti sponzorují americké politiky, kteří zavedli sankce proti Rusku.
Výrobce nápojů Coca-Cola vyslyšel volání veřejnosti po změně. Přestane do svých nápojů přidávat látku zvanou bromovaný rostlinný olej. Ve velkém množství může způsobovat zdravotní potíže, zejména kožní a nervové. Proti používání této chemikálie sepsali spotřebitelé petici a byli úspěšní. V Česku se do nápojů přidávat nesmí.
Coca-Cola zůstává nejcennější značkou světa. Výrazně ji ale dohání Apple. Díky rostoucí oblibě chytrých telefonů a tabletů se této firmě zvýšila hodnota o 129 procent. Z každoročního průzkumu konzultační společnosti Interbrand také vyplývá, že do první desítky se neprobojovala žádná evropská značka.
Coca-Cola je mezi prvními americkými společnostmi, které využívají uvolnění vztahů mezi Washingtonem a barmskou vládou. Spojené státy začnou vydávat licence pro podnikání v zemi, která byla z politických důvodů americkým firmám zapovězená.
Coca-Cola i Pepsi mění ve Spojených státech složení. Jinak by totiž oblíbené limonády musely nést varování, že způsobují rakovinu. Jedna z přísad se totiž dostala na kalifornský seznam karcinogenních látek.